niedziela, 24 września 2017

DIY - denim + róże


Witajcie Kochani!

Kilka dni temu zadałam Wam na facebooku pytanie, czy podoba się Wam trend z haftami / naszywkami w róże.

Wasza reakcja była bardzo entuzjastyczna! Wcale się nie dziwię.

To bardzo przyjemna, efektowna moda, choć mam świadomość tego, że jest to jedynie sezonowa fanaberia.

Ale to nic!  I tak będę się nią cieszyć! :)


Dziś pokażę Wam, jak w łatwy sposób można zmienić naszą jeansową kurtkę sprzed kilku sezonów w najnowszy hit!

Oto moja instrukcja krok po kroku!

1. Te efektowne prasowanki kupiłam w New Yorkerze.

Jeden zestaw prasowanek kosztował 17,90 zł - kupiłam dwa, gdyż chciałam, żeby moja aplikacja była w dużej mierze symetryczna


2. Prasowanki w formie haftów były gotowe do użycia zaraz po wyjęciu z opakowania.


3. Rozplanowałam sobie roboczo układ na mojej jeansowej kurtce z C&A.


4. Następnie przyprasowałam wszystkie elementy.




5. Oto efekt końcowy!



Dla mnie bomba!

Kto wie, czy nie skuszę się na aplikacje w innym kolorze, na innej części garderoby! :)


A Wy, czy lubicie tworzyć?

Czy nosicie własnoręcznie zrobione ozdoby?

A może macie ochotę na kolejne posty DIY?

Dajcie znać w komentarzu!

Buziaki!

Wasza Aga :)


1 komentarz: