poniedziałek, 18 września 2017

Jesienne BOHO part one


Witajcie Kochani!

Jak wiecie, uwielbiam styl BOHO i dziś zaproszę Was na pierwszy, jesienny look tego typu w tym roku.

Często kreując takie zestawy sięgam po rudości i brązy. Dziś jednak moją bazą jest czarna sukienka!

Sukienkę z rękawami typu "cold shoulder" kupiłam jakiś czas temu w TK Maxx.

Chciałam ją pokazać jeszcze latem... ale nie zdążyłam ze zdjęciami.

Sukienka czekała aż do teraz! :)

Zestawiłam ją z ażurowym SWETREM z Bonprix w kolorze brązowym (marsala).

Kropką nad "i" w tym zestawie są dodatki!

Czarny kapelusz z szerokim rondem kupiłam w TK Maxx,  naszyjnik w elbląskim sklepie Dziewczyny Rubensa, a torebkę w Mohito.

Na uwagę zasługują też buty - sznurowane szpilki z Deichmanna.

Mam nadzieję, że całość stylizacji się Wam spodoba!

A czy Wy nosicie kapelusze jesienią? Dajcie znać w komentarzu!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3















Uwaga! Podobny look możesz skompletować w Bonprix!


1 komentarz:

  1. Ciekawy zestaw , kapelusz super, sukienka ekstra , sweterek pasuje , jedynie buty sama nie wiem nie lubię takich sznurków , może czółenka na szerszym obcasie albo botki boho jakieś z frędzlami albo platformie :-)albo kozaki i torebkę bym inną dodała z frędzlami z zamszu :--)a naszyjnik bardzo fajny w sumie fajnie, jedynie dodatki można zmieniać :-)

    OdpowiedzUsuń