niedziela, 10 września 2017

Mój czarno-biały, jesienny look z marką CELLBES


Witajcie Kochani!

Dziś zaproszę Was do obejrzenia zdjęć, które przedstawiają moją nową stylizację z marką CELLBES.

Postawiłam w niej na dwa kolory - czerń oraz biel.

Bazę tego zestawu tworzy BLUZKA W PASY w połączeniu z czarną, ołówkową SPÓDNICĄ.

Bluzka ma swobodny fason z małym półgolfem i komfortową długość.

Moim okryciem wierzchnim jest DŁUGI SWETER z dzianiny w prążki.

Sweter ma otwarty fason, kieszenie i długie rękawy.

Do zestawu dopasowałam stylowe dodatki - duże kolczyki i sznur czarnych korali oraz CZARNE CZÓŁENKA.

Buty wykonane są  wysokiej jakości eko skóry i mają wygodną wysokość obcasa.

Mam nadzieję, że spodoba się Wam ten look!

Jest bardzo uniwersalny i wygodny. Sprawdzi się doskonale jako strój do pracy.

Już wkrótce pokażę Wam mój nowy, szałowy płaszczyk z Cellbes!

Do zobaczenia!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz