środa, 13 września 2017

Mój czerwony płaszczyk z CELLBES


Witajcie Kochani!

Dziś startuję już z jesiennymi inspiracjami!

Mam nadzieję, że moje prezentacje pomogą moim czytelniczkom i obserwatorkom w wyborze tego, czym uzupełnią swoją garderobę na jesień.

Dzisiaj pokażę Wam mój nowy, piękny płaszczyk z CELLBES.

Czerwony PŁASZCZ fantastycznie współgra z moim typem urody i sylwetką.

Jak już wielokrotnie powtarzałam, Cellbes mają doskonale wyprofilowane okrycia wierzchnie.

Baza mojej stylizacji jest również godna uwagi. :)

Dłuższa BLUZKA w ukośne pasy ładnie układa się na ciele.

Połączyłam ją z czarną SPÓDNICĄ z dzianiny o ciekawej, prążkowanej strukturze.

Myślę, że stworzyłam tu  - tak naprawdę w trzech łatwych krokach - ciekawy, jesienny look.

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz