czwartek, 28 września 2017

Moja szałowa BOMBERKA z Bonprix!


Witajcie Kochani!

Moją szafę opanował bomberkowy szał! Wybieram te kwiatowe, z lekkim akcentem "glamour". :)

Dziś pokażę Wam moją najnowszą zdobycz - bomberkę z BONPRIX.

Zestawiłam ją z czarną bluzką ze sznurowaniem oraz czarną spódnicą z dzianiny. ( Również z Bonprix ).

Te przepiękne kwiaty są tak wyraziste, że czerń jest dla nich idealnym tłem.

Zwróćcie też uwagę na moje czarne czółenka na stabilnym, szerokim obcasie.

Te buty są teraz w promocji, więc warto je chwycić, zanim będzie za późno. :)

Mam ten model w dwóch dostępnych kolorach. Polecam! :)

O jej, zapomniałabym o torbie z haftem! Kupiłam ją w Sinsay muszę powiedzieć, że robi furorę! :)

Dajcie znać, jak podoba się Wam ten look!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3

Zdjęcia ubrań: Copyright Bonprix.pl





Uwaga!!! Cały look możesz skompletować w Bonprix!


2 komentarze: