wtorek, 5 września 2017

Przegląd nowej kolekcji Plus Size - Maite Kelly dla Bonprix!


Witajcie Kochani!

Dziś zaproszę Was na przegląd najnowszej kolekcji PLUS SIZE - Maite Kelly dla BONPRIX!

Wybrałam różnorodne modele, wszystkie zmierzyłam i sfotografowałam.

Pokażę Wam, że ubrania z kolekcji nie różnią się niczym od tych ze zdjęć,  jedynie mogą układać się różnie na poszczególnych typach sylwetek. :)

1. SUKIENKA W KWIATY - pięknie układa się na sylwetce.

Uszyta jest z miękkiej dzianiny, co powoduje, że jest lekka i zwiewna.

Tak bardzo mi się spodobała, że zamówiłam ten model sukienki również w czarnym kolorze. :)






2. BLUZA MORO Z KWIATOWYM HAFTEM - jest idealną propozycją dla nieco młodszych dziewczyn.

Z jeansami stworzy idealny strój do szkoły i na co dzień.

Jest ciepła, wygodna i ma modny detal w postaci haftu. Tak, to nie naszywka, tylko prawdziwy haft na dzianinie. :)






3. BLUZKA Z FALBANĄ -  jest po prostu rewelacyjna.

Będzie fantastyczną bazą dla stylizacji ze spódnicą z wysokim stanem.

Falbana na piersiach jest ultra kobieca i pasuje nawet puszystym sylwetkom.




4. SHIRT OVERSIZE W PASKI - to bardzo wygodna i praktyczna rzecz.

Ubierzesz go o każdej porze roku. Ma nadruk uroczego serduszka na piersi z napisem "Happy"!

Sprawdzi się w wielu zestawach. Latem uzupełni look w marynistycznym stylu. :)





5. BLUZA Z SUWAKIEM - ma piękny różowy kolor  i  krój, który sprzyja pełnej sylwetce.

Bluza ma kieszenie i ściągacze przy dekolcie oraz rękawach.

Jest to efektowne okrycie wierzchnie, które najlepiej sprawdzi się wiosną i latem.






6. SUKIENKA SHIRTOWA Z DŁUŻSZYMI BOKAMI - jak dla mnie to sukienka "weekendowa".

Jest wygodna i mięciutka. Ma kieszonkę na piersi i przedłużone boki.

Sprawdzi się jako strój w domu, lecz spokojnie można założyć ją na zakupy czy spacer.





Mam nadzieję, że mój szybki przegląd kolekcji przypadł Wam do gustu.

Zawsze z wypiekami na twarzy oglądam nowe kolekcje Maite Kelly!

Chciałam przybliżyć Wam te modele plis size oraz opowiedzieć o moich odczuciach podczas pierwszych przymiarek.

Mam nadzieję, że Was zaciekawiłam!

Buziaki!

Wasza Aga :)

fot. Grześ <3
Zdjęcia ubrań i samej Maite Kelly - copyright Bonprix.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz