wtorek, 10 października 2017

Boho Chic


Witajcie Kochani!

Dziś nadeszła pora na kolejną stylizację BOHO!

Jak już zapewne wiecie, uwielbiam ten nurt w modzie, szczególnie jesienią.

Jeśli lubicie intensywne barwy, ciekawe kontrasty oraz łączenia różnych struktur materiałów, ten look powinien się Wam spodobać!

Tak więc przechodzę do opisu. :)

Bazą mojej stylizacji jest fuksjowy golf (Via Appia Due) oraz wzorzysta spódnica z lekką falbaną u dołu.

Te dwie rzeczy połączyłam z jasną kamizelką z futerka (Next).

Zadbałam też o ciekawe dodatki, które doskonale uzupełniają styl Boho.

Jasne, bambusowe rajstopy (Lida) to nowość w mojej szafie. Do tej pory byłam wierna ich czarnej wersji. :)

Moją torebką (By Jemioł) już znacie, botki również (Deichmann), a kapelusz kupiłam w Tk Maxxie.

Nie wspomniałam jeszcze o rękawiczkach i biżuterii.

Ten kolorowy i połyskujący naszyjnik kupiłam w Mango. Rękawiczki z eko zamszu są z Orsay.

I to by było na tyle!  :)

Jeśli lubicie taki styl i same chętnie sięgacie po podobne fasony, napiszcie mi o tym w komentarzu!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3











1 komentarz:

  1. Podziwiam za odwagę. Też lubię kolory i dużo ich używam, ale jakoś mi bardziej na przebranie niż ubranie pasuje :-) Ale gratuluję pomysłu i połączeń kolorów

    OdpowiedzUsuń