czwartek, 26 października 2017

Jesienna moda w rozmiarze XL - Pytanie na śniadanie TVP2 25/10/17


Witajcie Kochani!

Wczoraj wzięłam udział w prezentacji mody na żywo w Pytaniu na śniadanie TVP2.

Tematem przewodnim tego mini pokazu była jesienna moda w rozmiarze XL.

Każde z takich wystąpień to niesamowita przyjemność, ale też odrobina stresu. :)

Prezentację przygotowała, opracowała i poprowadziła świetna stylistka Iwona Ryszkowska.

Całą relację video możecie zobaczyć TUTAJ!

Ja natomiast w tym wpisie załączę kilka zrzutów z ekranu oraz zdjęcia z przygotowań oraz po wystąpieniu.

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Wasza Aga :)

Na zdjęciach oprócz mnie zobaczycie: stylistkę Iwonę Ryszkowską, modelki Anię i Elę, prowadzących program - Marzenę Rogalską i Tomasza Kammela.

Miałam na sobie sukienkę i wdzianko marki Plusize oraz rajstopy Lida. Torebkę oraz botki znajdziecie w ofercie marki Wittchen.




































1 komentarz:

  1. Widzę, że i fotka ode mnie się załapała :). Świetnie wyglądałaś- było super- jak zawsze pełen profesjonalizm. !!

    OdpowiedzUsuń