czwartek, 12 października 2017

Jesienne pastele


Witajcie Kochani!

Nosicie pastele jesienią? Ja zdecydowanie tak!

Prawda jest taka, że niechętnie sięgam po grafity i czernie.

To tak malownicza pora roku, że szkoda zakładać tylko zachowawcze i ciemne barwy, które niestety dominują w strojach ludzi mijanych na ulicy.

Staram się być ponad tym i przemycam do mojej codziennej mody jasne barwy!

Bazą mojej stylizacji jest piękny i milutki w dotyku KOMPLET z bladoróżowej dzianiny ze sklepu PLUSIZE.

Zarówno spódnica jak i bluzka mają ciekawą fakturę z wytłaczanymi różami.

Jest to na tyle uniwersalny zestaw, że można go nosić na co dzień - tak jak w tej stylizacji, a także założyć na większe wyjście, dobierając odpowiednie dodatki. ( Inspiracji szukaj TUTAJ! )

Moim okryciem wierzchnim jest tutaj płaszczyk w kratę z Bonprix.

Myślę, że doskonale uzupełnia minimalistyczny charakter bluzki i spódnicy.

Teraz pora na dodatki!

Mój uroczy beret jest Orsay, a torba i botki z Deichmann.

Różowa torebka Catwalk ma fason typu shopper. W środku ma dodatkową komorę, którą można nosić na  długim pasku.

Jej atutem jest również mała przywieszka z eko futerka.

Wygodne botki Graceland również doskonale wpisują się w ten pastelowy look.

Świetnie komponują się z jasnymi rajstopami (Lida).

Mam nadzieję, że cały look się Wam spodoba!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz