czwartek, 19 października 2017

Jesienny LOOKBOOK Plus Size inspirowany stylem BOHO


Witajcie Kochani!

Dziś zapraszam Was na obszerny lookbook w stylu Boho, który przygotowałam wraz z moimi zaprzyjaźnionymi markami i sklepami.

Jesienna aura rozpieszcza nas w tym roku. Jest ciepło i możemy pozwolić sobie na wiele modowych wariacji.

Mam nadzieję, że dzięki mojej prezentacji nabierzecie odwagi w noszeniu kapeluszy i pokochacie jesienny styl Boho!

Zapraszam do obejrzenia Galerii zdjęć.



1. Bordowe Love

Czy wiecie, że bordo to jeden z najmodniejszych trendów sezonu?

Ten kolor przewija się w kolekcjach większości topowych sklepów oraz marek.

Połączyłam go w tym zestawie z ciepłym brązem o rudawym odcieniu.

Prawie idealnie zgrywa się z kolorem jesiennych liści!

Mam na sobie: sukienkę z kieszeniami oraz kardigan o otwartym fasonie marki PLUSIZE.
Do zestawu dopasowałam etniczne korale ( Orsay ), piaskowy kapelusz ( TK Maxx ) oraz długie kozaki ( CCC).




2. Eko futro

Futerka i kożuchy ( koniecznie w wersji eko!  ) to kolejny jesienny trend.

Dużą popularnością cieszą się obecnie futrzane kamizelki, więc i ja postanowiłam się pokazać w takim stroju.

Postawiłam na czarną bazę, którą skontrastowałam z dodatkami w karmelowym kolorze.

Mam na sobie: czarną tunikę z koronką marki GREYROSE, czarne spodnnie z eko skóry ( Ulla Popken ), kamizelkę ( Remix ), kapelusz ( TK Maxx ), wisior ( New Yorker ), botki ( Deichmann ).
Moja torebka jest z Camaieu.




3. Oliwka i szarości

W tym zestawie postawiłam na połączenie dwóch stonowanych i jakże jesiennych kolorów.

Oliwkowa baza pięknie komponuje się z lekką, zwiewną szarością.

Kropką nad "i" jest ficowa torebka z egzotycznym printem.

Mam na sobie: Sukienkę oraz wdzianko marki INNA TY, kapelusz ( TK Maxx ), kozaki ( CCC ).
Moja torebka również pochodzi z oferty marki Inna TY, a naszyjnik ze sklepu Dziewczyny Rubensa.




4. Musztarda

Och jak ja kocham różne nakrycia głowy! W tym zestawie postawiłam na musztardową czapkę z futerkowym pomponem!

Bazą mojej stylizacji są otulające, wygodne i sprężyste dzianiny.

Zwróćcie uwagę na ultra modne rękawy mojej bluzki oraz kamizelkę o otwartym fasonie, która może być uzupełnieniem wielu zestawów!

Mam na sobie: Bluzkę marki MAUA, kamizelkę ze sklepu OVERSIZE, spódnicę ( Bonprix ).
Na głowie mam czapkę ( Orsay ), a w dłoni torebkę ( Tom Tailor ).




5. Maxi oraz frędzle

Ta maxi układa się po prostu fenomenalnie! Można śmiało założyć ją o każdej porze roku i wystylizować na wiele sposobów!

Aby podkreślić jesienny charakter tego looku, zestawiłam ją z dłuższym wdziankiem z eko zamszu, które na dole wykończone jest rzędem frędzelków.

Mam na sobie: sukienkę maxi marki GREYROSE, wdzianko ze sklepu OVERSIZE, kapelusz ( TK Maxx ).




6. Szmaragdy i motyle

Teraz zrobi się trochę romantycznie! A to za sprawą kolorowych motyli, które zdobią moje jesienne ponczo.

W tym zestawie połączyłam trzy bazowe kolory - szmaragd, czerń oraz grafit. To elegancki zestaw, który można założyć na wiele okazji.

Mam na sobie: bluzkę marki MAUA, spódnicę ( Bonprix ), ponczo ( Orsay ) i rajstopy ( Lida ).
W dłoni trzymam torebkę (Orsay)  a na głowie mam kapelusz ( TKMaxx ).




Mam nadzieję, że moje stylizacyjne propozycje przypadną Wam do gustu. Dajcie znać w komentarzu! <3

Z tego miejsca chciałam podziękować moim parterom - czyli markom: MAUAPLUSIZEGREYROSEINNA TY oraz sklepowi OVERSIZE z Elbląga.

To  dzięki nim ta sesja i cały projekt doszedł do skutku.

Dziękuję również markom ORSAY oraz LIDA za dostarczenie stylowych dodatków i rajstop.

Fot. Marcin Prusecki

9 komentarzy:

  1. Agnieszko, dziękujemy :) Piękne jesienne kompozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda Pani rewelacyjnie! Sceneria jest równie urokliwa! Piękna jesień i piękne stylizacje, lecz przede wszystkim cudowna modelka! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty piękna i piękna Bażantarnia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne stylizacje i pięknie Pani wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna , zadbana kobieta z poczuciem gustu . Czego więcej trzeba ? :) Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  6. Musztarda super. Wszystkie piękne ale musztarda super młodzieżowo ��. Rita Kozakiewicz pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń