piątek, 6 października 2017

KHAKI GREEN - jeden z kolorów tej jesieni


Witajcie Kochani!

Dziś zaproszę Was na stylizację w kolorze KHAKI.

Ten odcień zieleni jest bardzo popularny, szczególnie tej jesieni.

Pokażę Wam zestaw, który za pomocą odpowiednich dodatków, można przetransformować z dziennego, casualowego - w bardziej wizytowy i wyjściowy.

Moja koszula z przedłużonym tyłem oraz kurtka wiatrówka są duńskiej marki Zizzi.

Spodnie z eko skóry CELLBES pokazywałam Wam już w jednym z moich najnowszych wpisów - kliknij TUTAJ!.

Na zdjęciach wykorzystałam dwie torebki - jedną z frędzlami, w militarnym stylu, a drugą z ćwiekami i pomponem.

Ta pierwsza, doskonale pasuje do kurtki wiatrówki. Fantastycznie uzupełnia casualowy look. Kupiłam ją w Sinsay.

Druga, kupiona w Tk Maxxie ma dopięty puszek z Reserved. Taką torebkę można zabrać ze sobą na wieczorne wyjście do klubu lub na kolację ze znajomymi.

Ma kopertowy fason, lecz dzięki ćwiekom, lekko zadziorny charakter.

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Mam nadzieję, że się Wam spodobają!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz