poniedziałek, 2 października 2017

Koszula w kolorze morskim i rurki z eko skóry - mój jesienny look z marką CELLBES


Witajcie Kochani!

Dziś zaprezentuję Wam kolejny look, który przygotowałam wraz z marką CELLBES.

Jest to zestaw, w którym dominuje czerń, z akcentem w kolorze morskim.

Bazą mojej stylizacji jest delikatna koszula o fasonie oversize.

Koszula ma swobodny fason, obniżoną linię rękawów i krytą listwę na guziki.

Zestawiłam ją z szałowymi spodniami, które są uszyte z wygodnej tkaniny z dużą ilością streczu.

Tkanina ta wizualnie imituję skórę.

Długi sweter z dzianiny w prążki znacie już z mojego wcześniejszego wpisu.

Jest doskonałym okryciem wierzchnim  na cieplejsze, jesienne dni i wieczory.

Zwróćcie uwagę na dodatki - mój piękny naszyjnik oraz botki również są z CELLBES!

Myślę, że jest to doskonały, jesienny zestaw w stylu smart casual.

Jest wystarczająco elegancki, żeby iść w nim do pracy i wystarczająco"na luzie", żeby wyskoczyć w nim na kawę z koleżanką czy też na mały shopping. :)

Mam nadzieję, że ten look się Wam spodoba!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3

















2 komentarze:

  1. Dziś przyszły moje rurki z materiału skóro podobnego, ale z bon prix. Od dawna miałam na nie ochotę. Są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie prezentujesz się w tej stylizacji :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń