poniedziałek, 9 października 2017

Modne hafty od Graceland


Witajcie Kochani!

Dziś pokażę Wam zdjęcia stylizacji, która powstała we współpracy z marką Deichmann.

Motywem przewodnim tego zestawu są... kwiaty!

Kwiaty, jako nadruk na tkaninie bomberki, a także efektowny haft na mojej małej, zgrabnej torebce.

Przyznajcie, że robią wrażenie! :)

Bazą stylizacji jest ołówkowa czarna spódnica oraz kremowa bluzka z ozdobną falbanką.

Postawiłam też na klasyczny, ponadczasowy model lakierowanych szpilek z ozdobnym paseczkiem.

To świeży, elegancki look, w którym mogę wybrać się na kawę z koleżankami lub na niezobowiązujące spotkanie ze znajomymi.

Połączyłam w nim nutkę klasyki z młodzieżową nowoczesnością.

Mam nadzieję, że się Wam spodoba!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3

Bluzka, spódnica, bomberka Bonprix








1 komentarz:

  1. Cudowne jest to zestawienie. Bardzo mi przypadło do gustu . Pozdrawiam Inspirująca Xl-ka

    OdpowiedzUsuń