niedziela, 8 października 2017

Red, blue and black - moja stylizacja z kurteczką DIY


Witajcie Kochani!

Dziś mam okazję pokazać Wam moją jeansową kurteczkę z projektu DIY w pełnej stylizacji.

Przypomnę:  moją kurtkę C&A ozdobiłam haftami - prasowankami z New Yorkera.

Wpis z całym procesem ozdabiania znajdziecie TUTAJ!

Bazą mojej stylizacji jest czerwona sukienka z Bonprix oraz czerwone rajstopy Lida.

Czerwone kwiaty stanowią do nich analalogię i całość prezentuje się ( moim zdaniem ) bardzo ciekawie.

Zestaw uzupełniłam czarnymi, kontrastującymi dodatkami.

Mój kapelusz jest z TK Maxx, torebka By Jemioł, a botki z Deichmanna.

Mam nadzieję, że ten look również się Wam spodoba!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3












1 komentarz:

  1. Ślicznie Ci w tym looku.pozdrawiam Izabela z Elbląga:)

    OdpowiedzUsuń