czwartek, 5 października 2017

TURKUS i wygodna dzianina od PLUSIZE


Witajcie Kochani!

Dziś przygotowałam dla Was stylizację, którą stanowi wygodny zestaw z przyjemnej dzianiny.

Całość stylizacji pochodzi ze sklepu PLUSIZE.

Mam na sobie fantastyczny i nowoczesny w formie, zestaw typu spodnium.

Ten TURKUSOWY KOMPLET składa się z krótkiej bluzy oraz spodni z lampasami.

Bluza ma pudełkowy, swobodny fason, z nieco dłuższym tyłem.

Spodnie mają nogawki, które zwężają się ku dołowi, a góra jest swobodna, z zakładkami i gumką w pasie.

Ten efektowny turkus połączyłam z bielą.

Mój PŁASZCZ z pikowanej dzianiny już znacie. Mogliście go zobaczyć we wcześniejszym poście - TUTAJ!.

Mam nadzieję, że ten look przypadnie Wam do gustu!

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz