czwartek, 2 listopada 2017

Czerwień i kwiaty


Witajcie Kochani!

Dziś przygotowałam dla Was kolejną stylizację w jesiennym klimacie.

Tym razem połączyłam w niej dwa główne kolory - czerwień i granat.

Uważam, że kwieciste sukienki wyglądają doskonale w połączeniu z jesiennym płaszczem, więc takie propozycje na pewno zobaczycie na moim blogu w tym sezonie.

Moją sukienkę kupiłam pod koniec wakacji w Bonprix.

Sukienka uszyta jest z chłodnej, lejącej dzianiny. Ma komfortową długość, gumkę w pasie i długie rękawy.

Jest wprost stworzona do jesiennych stylizacji!

Mój czerwony płaszczyk z Cellbes już znacie! Uwielbiam go w tym połączeniu!

Kropką nad "i" są jak zwykle dodatki - czerwony kapelusz kupiłam w TK Maxx, a granatową torbę z frędzlami w Mango.

Mam też na sobie kozaki z Bonprix - idealne na szerszą łydkę.

Dajcie znać, czy ten look się Wam podoba!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3









1 komentarz: