niedziela, 19 listopada 2017

Czerwień w casualowym stylu - komplet TRESSA marki Inna Ty


Witajcie Kochani!

Oj to nie była łatwa sesja - pogoda zimna, wietrzna i pochmurna.

Zastanawiałam się czy moją stylizację połączyć z jakimś okryciem wierzchnim, ale doszłam do wniosku, że najlepiej pokazać ją solo.

Ten komplet ma tyle uroku, że nie chciałam go przykrywać.

A mowa o zestawie TRESSA marki INNA TY.

Uszyty został z dość ciepłej dzianiny dresowej i dostępny jest w trzech wersjach kolorystycznych - szarej, granatowej i czerwonej.

Bluza ma swobodny fason oversize, a spódnica - ołówkowy krój z gumką w pasie.

Tym co je wyróżnia, są ściągane troczki, którymi można dowolnie marszczyć obie części zestawu.

Tu akurat uzupełniłam look czerwonymi butami na obcasie, ale ze względu na nieco sportowy fason tego stroju, doskonale sprawdzi się w połączeniu z płaskimi, długimi kozakami czy trampkami typu Converse.

Wybór dodatków zależy od Was!

Zapraszam do obejrzenia zdjęć!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3






1 komentarz: