środa, 15 listopada 2017

Mój look z marką Yours Clothing Polska


Witajcie Kochani!

Czy wiecie, że marka YOURS CLOTHING jest już w Polsce? :)

YOURS to fantastyczna moda plus size w rozmiarach 44-60.

W ich sklepie internetowym znajdziecie zróżnicowany asortyment - ubrania na wiele okazji, bieliznę, a także buty i dodatki.

Ja postawiłam dziś na nieco odświętny oraz imprezowy look.

Połączyłam w nim wszystko to, co lubię! Jest tu motyw kwiatowy, modna eko skóra, sztuczne futro oraz perły.

Wszystko po to, aby uzyskać nowoczesny efekt Glam! :)

Mam nadzieję, że mi się udało!

Moja CZARNA RAMONESKA to prawdziwy HIT! Jej modny fason sprawdzi się w wielu stylizacjach i licznych odsłonach.

Na dodatek, można odpiąć od niej futrzany kołnierz i nadać jej bardziej rockowego wyrazu.







Dziewczyny kochają diamenty, ale lubią też delikatne perły.

Na takie właśnie KLIPSY postawiłam w tym zestawie.

Subtelnie zdobią ucho i podkreślają imprezowy charakter stylizacji.




Uwielbiam rozkloszowane kreacje i nie jest to żadną tajemnicą. :)

Moja nowa SUKIENKA  ma dopasowaną, czarną górę oraz swobodny, kwiecisty dół z zakładkami.

Myślę, że prezentuje się pięknie z czarnymi rajstopami.





Pora na dodatki!

Wybrałam wdzięczną, dziewczęcą TOREBKĘ z kokardą.

Ten model na długim pasku dodaje lekkości całej stylizacji.




Imprezowy look nie jest zarezerwowany jedynie dla wysokich szpilek.

Spokojnie możemy wybrać stabilne botki, pod warunkiem, że będą dobrze komponować się z resztą stroju oraz kolorem rajstop.

Moje BOTKI dodatkowo ozdobione są dużą ilością migoczących dżetów.



A Wy znacie matkę YOURS? Jeśli nie, jestem ciekawa Waszego pierwszego wrażenia! :)

Ślę buziaki i czekam na Wasze komentarze!

Aga :)

Fot. Grześ <3
Zdjęcia ubrań i dodatków copyrigt www. yoursclothing.pl


6 komentarzy:

  1. serdecznie gratulujemy świetnej sesji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Agnieszka
    chciałam spytać o rozmiar butów z tego sklepu?jak wypadają?Chciałabym zakupic klapki na lato...? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Proszę pamiętać, że obuwie Yours dostosowane jest do stopy plus size, czyli buty są troszkę szersze. Ja normalnie noszę 40/41 i w Yours muszę brać 40.

      Usuń