sobota, 2 grudnia 2017

Biurowa elegancja - granatowo-czerwony look z marką Vittoria Giovani


Witajcie Kochani!

Ten post może szczególnie zainteresować kobiety plus size, które są aktywne zawodowo i pracują w biurach oraz korporacjach.

Wydaje mi się, że znalezienie "garnituru" czy też spodnium do pracy może stanowić dla nas spory problem.

Bo nie o to przecież chodzi, żeby wcisnąć się w niewygodne spodnie i żakiet, a następnie przemęczyć się cały dzień... czując ulgę po zdjęciu odzieży.

Co powiecie na lekki i sprężysty komplet marki Vittoria Giovani, w którym poczujecie się bardzo komfortowo i elegancko?

Żakiet REFERITO ma nowoczesny, lekko taliowany fason z dwoma guzikami.

Pasuje zarówno do spodni, jak i do spódnicy.

Ja w moim zestawie połączyłam go ze spodniami SOTTILI w kolorze granatowym.

Spodnie maja wygodny, wysoki stan oraz ozdobne suwaki przy kieszeniach.

Czerwona bluzka, która stanowi bazę nazywa się CAMICETTA.

Ma komfortową długość i lekko dopasowany fason, uszyty z naddającej się i miękkiej dzianiny.

Mam nadzieję, że ten post Was zainspiruje i zamienicie swój sztywny mundurek do pracy na coś, w czym poczujecie się wygodnie i elegancko!

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć.

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3








1 komentarz:

  1. Hej! Fajnie to wygląda - muszę przyznać. My się zastanawiamy czy nie wprowadzić jednolitych strojów biurowych dla pracowników, może w kilku różnych wariantach. Przeglądałam na razie co mają do zaoferowania w zender.com.pl - jakbyś oceniła ich stroje biurowe?

    OdpowiedzUsuń