poniedziałek, 4 grudnia 2017

DIY - beret + perełki


Witajcie Kochani!

Czy podoba się Wam perełkowy trend? Mi bardzo!

Mam jednak świadomość tego, że nie jest on nowością, bo przecież moda zatacza kręgi.

Perełki przewijają się we wszystkich kolekcjach, które są dostępne w galeriach handlowych.

Nie widziałam ich jednak w kolekcjach marek plus size na naszym rynku.

Ale przecież jest na to rozwiązanie!

Można samemu stworzyć oryginalny model, którego nie ma nikt inny!


Pokażę Wam jak przyozdobiłam perełkami klasyczny, wełniany beret w szmaragdowym kolorze.


Mam w domu taką szufladę, w której trzymam różne pasmanteryjne gadżety.

Przypomniałam sobie, że mam w niej sznur "zabawkowych" pereł.

Takie perełki można kupić w pasmanterii, czy też upolować w Second Handzie.

Wybrałam nitkę najbardziej zbliżoną do koloru beretu. Myślę, że przy pastelowych kolorach możecie postawić na nitkę w kolorze koralików.

Perełki zaczęłam przyszywać od środka beretu - czyli od ogonka.

Starałam się trzymać dość równe odstępy między perełkami.

Praca zajęła mi ok dwóch godzin, biorąc pod uwagę, że każdą perełkę przyszywałam oddzielnie i wielokrotnie zmieniałam nitkę.

Według mnie wyszło super! :)

Mam nadzieję, że zainspiruję Was do tworzenia własnych projektów DIY!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz