poniedziałek, 4 grudnia 2017

Elegancka zima w Elena Miro


Witajcie Kochani!

Dziś po raz kolejny odwiedzicie ze mną butik z ekskluzywną odzieżą damską marki Elena Miro.

Sklep mieści się przy ul. Pięknej 28/34 i jest jednym z moich ulubionych, modnych miejsc na mapie Warszawy.

Dwa miesiące temu przygotowałam dla Was przegląd jesiennej kolekcji Elena Miro, a teraz przyszła pora na kolekcję zimową, nieco bardziej odświętną i wizytową.

Wybrałam najpiękniejsze, a zarazem różnorodne modele, które doskonale sprawdzą się podczas nadchodzących dni, obfitujących w spotkania rodzinne i towarzyskie.

Specjalnie dla Was zrobiłam przymiarki, które zobrazują Wam jak poszczególne fasony układają się na pełnej sylwetce w rozmiarze 50/52.



Pierwszą rzeczą, po którą sięgnęłam jest tweedowy żakiet.

Ten fason żakietu jest ponadczasowy i doskonale sprawdzi się w stylu smart oraz smart casual.

Skład tkaniny urozmaica metaliczna nitka, która delikatnie połyskuje w sztucznym świetle.

Żakiet może stanowić okrycie wierzchnie, jak i uzupełnienie wieczorowego zestawu.

W mojej stylizacji połączyłam go z ołówkową spódnicą o długości za kolano.





W następnej kolejności przymierzyłam szmaragdowo-czarną sukienkę z ciekawym ornamentem oraz sztuczne futro w wieczorowym stylu.

Chociaż zdjęcia nie oddają koloru, musicie uwierzyć mi, że zestaw prezentował się bajecznie.

Zdobienie sukienki jest w odpowiednim miejscu, które odwraca uwagę od mankamentów sylwetki np. wystającego brzuszka.

Futerko zachwyca patchworkową strukturą oraz krojem, który uzupełni wiele stylizacji.








W butiku Elena Miro pojawiła się również jej siostrzana marka o nazwie Luisa Viola.

Kolekcja ta jest doskonałym uzupełnieniem klasycznej linii Elena Miro.

Jest bardziej casualowa, kolorowa i wyróżnia ją efektowne, odważne wzornictwo.



Oto bluzka z linii Luisa Viola!

Świetnie sprawdzi się jako codzienny strój, a w połączeniu z futerkową etolą będzie stanowić doskonały look na świąteczną kolację.

Czyż czerwień, biel i zieleń nie kojarzą się nam właśnie z tym magicznym czasem? :)







Gdy zobaczyłam tę sukienkę... totalnie się zakochałam!

Ma fason, który delikatnie rozszerza się ku dołowi co sprawia, że pasuje do większości kobiecych sylwetek.

Do sukienki dopasowałam delikatny szal, który kolorem nawiązuje do motywu egzotycznych kwiatów na sukience.







Uwielbiam żakardy, a Wy doskonale o tym wiecie!

To sprawia, że ten piękny, dwukolorowy kardigan nie mógł umknąć mojej uwadze.

Sweter nie ma zapięcia i dobrze wygląda z jednolitą bazą w analogicznych kolorach lub bieli.




Mam nadzieję, że kolekcja Elena Miro oraz Luisa Viola się Wam spodoba.

Zachęcam do odwiedzania profilu marki na facebooku - TUTAJ!

Ślę buziaki!

Wasza Aga


2 komentarze:

  1. Witam!Pani Agnieszko prosze mi doradzic co zalozyc na 40 urodziny w lokalu jako gosc. Mam 44 lata. Gdzie w Elblagu kupie odpowiednia sukienke. Z gory dziekuje i pozdrswiam-Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kreacje, coś w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń