wtorek, 12 grudnia 2017

Granat, biel i perły - moja stylizacja z marką Vittoria Giovani



Witajcie Kochani!

Moją dzisiejszą stylizację zatytułowałam "Granat, biel i perły".

Ta ponadczasowa i grzeczna kombinacja barw nigdy nie wychodzi z mody, podobnie jak zestawy black & white.

Zestaw kolorów przywodzi na myśl mundurek szkolny, ale właśnie o to w tym chodzi.

Założycie go do pracy... ale też znakomicie sprawdzi się poza nią.

Bazą mojej stylizacji z marką Vittoria Giovani jest biała bluzka CAMICETTA oraz klasyczne spodnie SOTTILI NAVY.

Bluzka ma swobodny fason, który świetnie sprawdzi się pod żakiet, sweter oraz solo.

Spodnie mają wysoki stan, komfortową gumkę w pasie oraz kobiecy krój, z miejscem na uda oraz biodra. :)

Niewątpliwą gwiazdą tego zestawu jest kardigan MAGILIONE NAVY.

Jak pewnie wiecie, wierzę w "magiczną" moc otwartych fasonów.

Doskonale modelują i balansują proporcje sylwetki, zapewniając jej wyszczuplający efekt WOW.

Poły kardiganu tworzą efektowną falę, która eksponuje środek - czyli w tym przypadku, kontrastującą biel bluzki.

Mój look uzupełniłam biżuterią ze sztucznych pereł.

Mam nadzieję, że się Wam spodoba!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz