niedziela, 10 grudnia 2017

Przegląd kolekcji Boheme - Krochmalna 2, Warszawa


Witajcie Kochani!

Dziś zaproszę Was na przegląd kolekcji marki Boheme.

Sklep Atrakcyjne Końcówki, mieszczący się przy ul. Krochmalnej 2  w Warszawie ( tel. 884 777 912), jest jedynym miejscem w Polsce, w którym kupicie asortyment tej skandynawskiej marki.

W zeszłym tygodniu odwiedziłam to miejsce i przygotowałam aż dziesięć stylizacji.

Kilka dni temu ukazał się pierwszy post KLIK!, w którym mogliście zobaczyć wybrane okrycia wierzchnie.

Dziś natomiast zaproszę Was na prezentację kolejnych pięciu zestawów - tym razem będą to głównie tuniki i sukienki.

Pamiętajcie, że pokazana przeze mnie odzież jest dostępna w sklepie w całej rozpiętości rozmiarów - od 36 do 56.


1. Czerń i amarant

To bardzo efektowny miks kolorów, który doskonale sprawdza się w zimowym wydaniu.

Mam na sobie ciepły sweterek, który połączyłam ze spódnicą z dzianiny o fasonie fikuśnej bombki.

Kropką nad "i" jest otulający, miękki szal.




2. Żółcie, zielenie i złoto

Tutaj bazę mojej stylizacji tworzy tunika w liście i kwiaty.

Tunika ma fason z golfem oraz przedłużone boki, które wysmuklają sylwetkę.

Założyłam do niej ciepłą kamizelkę z wełny parzonej oraz zielone mitenki.

Postawiłam tu też na złote dodatki.





3. Czerń, eko skóra i płaszcz w kolorze cegły

Tunika ze zdjęcia jest odcinana pod biustem.

Góra uszyta jest z jednolitej dzianiny, a dół z gniecionej eko skóry.

Na wierzch zarzuciłam płaszcz w jodełkę, który urzekł mnie swoim ceglastym kolorem.





4. Czarno-białe cętki

Coś dla zwolenniczek zwierzęcych nadruków w nieco delikatniejszym wydaniu.

Sukienka ma ołówkowy fason i komfortową długość za kolana.

Połączyłam ją ze sznurem czarnych korali oraz szarą torebką, którą również znajdziecie w butiku.





5. Kolorowa mozaika

To mój absolutny faworyt!

Sukienka, która skradła moje serce, zachwyca odważną mozaiką barw i ciekawym krojem.

Jej swobodny fason sprzyja pełnej sylwetce, a czarna półokrągła wstawka dodatkowo wyszczupla optycznie i zaznacza talię.




Mam nadzieję, że propozycje ze zdjęć przypadną Wam do gustu.

Koniecznie napiszcie mi, która podobała się Wam najbardziej!

Buziaki!

Wasza Aga :)

1 komentarz:

  1. Agnieszko piękne stylizacje, wyglądasz w nich jak gazela, mknąca po dzikich stepach... Wdzięk, urok, aż buzia się raduje :)

    OdpowiedzUsuń