wtorek, 26 grudnia 2017

Srebrne Święta z Bonprix oraz moje zakupowe wskazówki dla Was!


Witajcie Kochani!

Dziś pokażę Wam strój, który miałam na sobie wczoraj - w drugi dzień Świąt.

Postawiłam na szaro-srebrny total look z BONPRIX, w nieco swobodniejszym stylu, a jednak z małym efektem glamour.

To wszystko za sprawą połysku!

Za chwilę po kolei opiszę Wam wszystkie elementy zestawu.


Bazą mojej stylizacji była SUKIENKA ze sweterkowej dzianiny.

Miałam lekkie obawy jak ta gładka dzianina będzie wyglądać w okolicy brzuszka, ale sukienka układa się fantastycznie!

Ma odpowiednią grubość i fason, który doskonale sprzyja pełnej sylwetce. ( Poczytajcie opinie na stronie. )

Mam na sobie rozmiar 48/50. Rozważę zakup jeszcze jednego koloru. KLIK!



Ten fason KURTKI już znacie!

Tak, pokazywałam Wam wcześniej jej bliźniaczy model (w kolorze bordowo-różowym) na moim oficjalnym profilu Facebook.

Jej kusząca cena sprawiła, że zdecydowałam się na jeszcze jeden kolor. KLIK!

Po raz kolejny jestem zachwycona! Mam na sobie rozmiar 52. (UWAGA! 52 jest idealne dla pań o obwodach ok 130 cm w biuście i biodrach.)


Moje dodatki również są z  Bonprix!

Nie mogłam niestety znaleźć teraz dokładnie tych samych modeli, ale sprawdzajcie co jakiś czas kategorie: LEGGINSYCZAPKITOREBKI oraz BOTKI i wypatrujcie uzupełnień towaru.

Wcale mnie to nie dziwi, że większość rzeczy Bonprix rozchodzi się jak ciepłe bułeczki.

Szybka reakcja i decyzja zakupu to podstawa!

Teraz na ich stronie WWW zaszły zmiany - inaczej podzielone są kategorie, co jest dla nas ułatwieniem.

Przyznam się, że codziennie przeglądam dział NOWOŚCI, żeby nic pięknego mi nie umknęło. :)

To a propos Waszych pytań, jak udaje mi się zawsze wyszukać moje perełki. :)









To już wszystko na dziś!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3

Ps. Ostatnio w Bonprix kupiłam zasłony oraz kolejny komplet pościeli. Dajcie znać, czy chcecie zobaczyć wpisy w stylu "Home Decor" na moim blogu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz