środa, 20 grudnia 2017

Szybki UPDATE - nowy projekt w realizacji!



Witajcie Kochani!

Jeśli śledzicie mój oficjalny profil Facebook to już pewnie wiecie, że szykuję dla Was kolejną blogową niespodziankę!

Do projektu zaprosiłam dwie piękności plus size - uczestniczki programu telewizyjnego Supermodelka Plus Size - Kasię Nikiciuk oraz Patrycję Greinke.

Ta karnawałowa sesja odbyła się 13 grudnia w Elblągu, w studio Krasuń.

Dziś pokażę Wam kilka zdjęć backstage w jednej z odsłon - w sukienkach marki By Lola, czyli jednego z partnerów projektu.

Czego możecie się spodziewać po projekcie?

Ładnych zdjęć trzech uśmiechniętych kobiet plus size, które lubią swoją cielesność i dobrze się z nią czują.

Będzie energetycznie! Zaprezentujemy się Wam w kilku odsłonach. 

To pierwszy grupowy projekt, który zorganizowałam i na pewno nie ostatni.

Najważniejsze jest, żeby podkreślić to, że różnorodność jest fajna.

Dla mnie jest to również wyzwanie fotograficzne, bo przecież pozuję z dziewczynami młodszymi ode mnie o prawie dwie dekady. Ale ja nie boję się wyzwań! :)

Sesja ukaże się na blogu bliżej Sylwestra.

Do zobaczenia!

Buziaki!

Wasza Aga :)

fot. Studio Krasuń






Bonus! Filmiki backstage! :)







2 komentarze:

  1. Wspaniały pomysł, a Ty Aga wyglądasz jak rówieśniczka dziewczyn ! Czekam na całą sesję !

    OdpowiedzUsuń