niedziela, 7 stycznia 2018

Cellbes - futro, szyfon i koronka


Witajcie Kochani!

Dziś przychodzę do Was z nową stylizacją - inspiracją.

Jak wiecie, bardzo lubię markę CELLBES i cieszę się, że robi się coraz bardziej popularna wśród moich obserwatorek. 

Dochodzę jednak do wniosku, że muszę częściej robić przeglądy modowych hitów plus size z CELLBES, bo najpiękniejsze perełki rozchodzą się jak ciepłe bułeczki.

Mam jednak nadzieję, że nawet jeśli nie znajdziecie już wszystkich zaprezentowanych przeze mnie modeli, zainspirujecie się fasonem i kształtem po to, aby kupić sobie podobne!

Bazą moje stylizacji jest TUNIKA w kwiaty oraz SPÓDNICA z koronki.

Tunika ma swobodny fason oversize i uszyta jest z szyfonu na elastycznej bazie z dzianiny.

Mój model ma dodatkowo połyskujące dżety. 

Podlinkuję Wam tuniki o tym samym kształcie: niebieska z ważkąniebieska z orientalnym wzoremtunika mozaika dwa kolory.

Moje CZARNE FUTERKO to model 2 w 1! 

Tak! To dwustronne cudo - z jednej strony jest mięciutkie jak pluszak, a z drugiej to pikowana kurtka.

Zestaw uzupełniłam  też ozdobnym SZALIKIEM z biżuteryjnymi detalami i chwostami.

Mam nadzieję, że stylizacja się Wam spodoba!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ 

Ps. Na warunki pogodowe i światło nie mamy wpływu, nad czym ubolewam... :)














Uwaga! Link do zimowej wyprzedaży w Cellbes - KLIK!


1 komentarz:

  1. Koronka jest seksowna, a Pani ten seksapil przemyca na ulice. Dodatki piękne, choć odważne, ale podkreślają doskonale finezję całej stylizacji. Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń