środa, 10 stycznia 2018

Moda po drugiej stronie lustra - moje jesienno-zimowe stroje dnia


Witajcie Kochani!

Zgodnie z tym, co zapowiadałam... ruszam z nową serią na blogu o nazwie "Moda po drugiej stronie lustra".

Będę w tych wpisach pokazywać Wam stylizacje dnia, w formie lustrzanych selfie.

Jednak będą to wpisy zbiorcze - przeważnie będą obejmować okres miesiąca lub dwóch. ( Na bieżąco zdjęcia w formie kolaży będą dodawane na facebooku - jak zawsze! )

Mam nadzieję, że ten typ postów się Wam spodoba, a ja będę przykładać większą wagę do detali, robiąc takie zdjęcia.

Oprócz zdjęć sylwetki, pokażę Wam również dodatki.

W takim razie... do dzieła!


1.  Eko skóra i zieleń

W tej stylizacji postawiłam na połączenie tylko dwóch kolorów - zieleni i czerni.

To wygodny strój dzienny,  ale z nutką elegancji i nonszalancji za razem.

Czapka i szalik - Monnari
Kurtka - Yours Clothing Polska
Sukienka - Inna Ty
Legginsy i kozaki - Bonprix
Torebka - Orsay
zawieszki - Reserved






2. Rudy rydz

Uwielbiam ten rudy płaszczyk. Myślę, że doskonale wygląda z pudrowym różem i beżem w odcieniu nude.

Oceńcie sami!

Płaszcz - Bonprix
Czapka i komin - Orsay
Spodnie i botki  - Cellbes
Torebka  - Mohito





3. Metaliczny błysk

Tę kurteczkę pokazywałam Wam również na filmiku. Jest super i mam ją jeszcze w innej wersji kolorystycznej.

To wygodny, spacerowy look. Już podaję Wam namiary:

Kureczka - Bonprix
Bluzka  - TK Maxx
Spodnie - Cellbes
Czapka i torebka - By Jemioł
Botki - Deichmann


4. Rude kozaki

Po raz drugi widzicie płaszcz... ale po raz pierwszy te szałowe kozaki!

To miękki i otulający look, na bazie eko skóry, eko zamszu i flauszu.

Płaszcz i kozaki - Bonprix
Sukienka - Marzena Efir
Czapka i szalik - Mohito
Torebka  - Monnari
Przywieszki - Reserved i H&M


5. Morski płaszczyk

Ten płaszcz to bliźniaczy model poprzedniego płaszcza w rudym kolorze.

Uwielbiam je oba!

Pod spodem mam fajny set - bluzka w paski i spódnica z suwakiem na przodzie. Bomba!

Płaszcz i kozaki - Bonprix
Czapka - Orsay
Torebka i szal - Mohito
Spódnica i bluzka - Cellbes
Rajstopy - Lida




6. Jeansowe DIY

Tu mam na sobie koszulę z denimu, którą sama ozdobiłam. Niestety nie pokazałam Wam tego na blogu.

Koszula - Bonprix
Hafty - New Yorker
Kamizelka - Ulla Popken
Spodnie i botki  - Cellbes
Torebka  - By Jemioł



7. Czerwień górą

To mój kolejny ukochany płaszcz!

Tutaj postawiłam na efektowne połączenie trzech kolorów - czerwieni, czerni i bieli.

Mi się podoba, a Wam? :)

Płaszcz, spodnie, botki  - Cellbes
Czapka - Monnari
Torebka i szal - Orsay
Przywieszka - Reserved





8. Krata

W tym zestawie królują: szarość, blady róż oraz fiolet.

Kawałek pustej przestrzeni w TK Maxxie i "pyk"... powstały dwa zdjęcia. :)

Płaszcz - Bonprix
Czapka i szalik - Mohito
Torebka - Deichmann
Kozaki - CCC



9. Mozaika

To moje najnowsze łupy, które przywiozłam z Warszawy. Sukienka jest boska!

Sukienka - Boheme Atrakcyjne Końcówki
Czapka  - Aspen
Szal - Gyalmo
Płaszcz  - Duet
Torebka  - Deichmann
Kozaki - Bonprix



10. Motylem byłam...

Każdy zna finał tej historii... ha ha!

A tak naprawdę, to mój "roboczy" strój, w którym wybrałam się do TV.

Uwielbiam tę koszulę!

Koszula - Inna Ty
Spodnie - Cellbes



To by było na tyle.

Na kolejną porcję zdjęć musicie trochę poczekać.

Buziaki!

Wasza Aga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz