niedziela, 21 stycznia 2018

TYDZIEŃ w TELEFONIE - odsłona druga ( 15/01 - 21/01 )


Witajcie Kochani!

Sądząc po ilości odsłon, wpis z poprzedniego tygodnia bardzo się Wam spodobał, a przynajmniej Was zaciekawił.

Tak więc kontynuuję ten pomysł! :)

W tym cyklu będę pokazywać Wam zdjęcia, które udało mi się zrobić od poniedziałku do niedzieli, co tydzień.

Jeśli macie ochotę zobaczyć poprzedni post z tej serii, klikajcie TUTAJ!

A teraz zapraszam Was na kolejny "Tydzień w telefonie"!


W ubiegłym tygodniu, po raz kolejny odwiedziłam salon Depilconcept w Elblągu i poddałam się zabiegowi fotoodmładzania.

Na blogu przygotowałam również wpis o kosmetykach Concept plus - Klik!


We wtorek spadł śnieg! W końcu poczuliśmy  i zobaczyliśmy "prawdziwą" zimę!


Byłam też z Kasią na masażach rolowych w studio Perfect Line Fitness - myślę, że przygotuję o tym odrębny wpis na blogu!


Testowałam też paletki do konturowania oraz rozświetlacze z drogerii internetowej TESTA.



Ha! Oto sałatka z Biedronki, o której Wam ostatnio pisałam. Świetna przekąska w szkole i w pracy.


Dziewczyny, zaczynam testy hiszpańskich kosmetyków, których wyłącznym dystrybutorem jest marka MONPLER.

Kto by nie chciał mieć swojego ulubionego zapachu w pojemności 200 ml? No kto? :)


Razem z marką MONPLER oraz drogerią TESTA szykuję dla Was walentynkowy konkurs!


Będę testować kosmetyki do włosów z linii Vida Shock (MONPLER) a potem również zorganizuję dla Was konkurs z atrakcyjnymi nagrodami!



To zabrzmi jak miłosne wyznanie...

Kocham czerwień, a czerwień kocha mnie!


To bluzka z Bonprix, o którą pytałyście na facebooku! Tak wygląda w całej okazałości.


Tak umalowałam moją bratanicę - Paulinę. Paula szykowała się na studniówkę.


Mnie niestety dopadło choróbsko i trzyma od kilku dni...


Rosół - zupa, która stawia na nogi! Zgadzacie się?


W sobotę byłam na spacerze i zrobiłam kilka zdjęć, które już możecie zobaczyć na blogu - TUTAJ!


Pamiętacie mój "babeczkowy" kubek? Dawno nie pokazywałam go na fb. :)


W nadchodzącym tygodniu na 100% przygotuję dla Was "prasówkę plus size"!


To już wszystko na dziś!

Dziękuję, że jesteście!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz