wtorek, 30 stycznia 2018

WALENTYNKOWY LOOKBOOK - część druga



Witajcie Kochani!

Dziś  zapraszam Was do obejrzenia drugiej części lookbooka walentynkowego, który przygotowałam wraz z zaprzyjaźnionymi markami i sklepami. ( Pierwszą część znajdziecie tutaj - KLIK! )

W całym lookbooku zobaczycie cztery sukienki oraz dwa zestawy na bazie klasycznych spodni. (Część pierwszą lookbooka znajdziecie tutaj: KLIK!)

Z racji tego, że walentynki kojarzą się nam z określoną gamą kolorów, postawiłam tu głównie na połączenie czerni i czerwieni.

Myślę, że stylizacje są na tyle zróżnicowane, że każda z pań znajdzie coś dla siebie, niezależnie od wieku czy rozmiaru.

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Fot. Łukasz Krakowski

Wnętrze - Restauracja Duet, ul. Stary Rynek 63-64, Elbląg


1. Black Velvet

Welur to obecnie jedna z najmodniejszych tkanin, więc nie mogło jej zabraknąć w mojej walentynkowej prezentacji.

Jest bardzo szykowny, elegancki, a przede wszystkim... miły w dotyku.

Moja sukienka z falbanami pochodzi z kolekcji marki Plusize.

Jeśli nie przepadacie za czernią, może spodoba Wam się inny kolor tej kreacji - KLIK!












2. Czarna koronka

Doceń urok koronki, szczególnie w Walentynki!

Dzięki temu, że jest transparentna, dodaje seksapilu każdej kreacji.

Moja czerwona sukienka to projekt marki Inna Ty.

Jest to idealna propozycja dla fanek miękkich dzianin. Sukienka ma komfortowy fason i długość za kolanko.










3. Cała w kwiatach

Ta kwiecista bluzka jest po prostu bezbłędna. Może być bazą wielu stylizacji, nie tylko na randkę.

Dziś zestawiłam ją z czarnymi spodniami oraz narzutką z rozkloszowanymi rękawami.

Na uwagę zasługują również dodatki! Kwiatowa kolia zachwyciła mnie od pierwszego wejrzenia.

Czarną lakierowaną torebkę mogę nosić w dłoni lub na dopinanym łańcuszku.

Cały zestaw znajdziecie w sklepie Yours Clothing Polska.













Kochani, dziękuję Wam za odwiedziny mojego bloga.

Mam nadzieję, że spodobało się Wam to, co przygotowałam!

Jak zwykle bardzo dziękuję również partnerom tej akcji.

To dzięki nim powstała ta sesja. <3

Buziaki!

Wasza Aga :)

2 komentarze: