piątek, 9 lutego 2018

Agnieszka testuje - kosmetyki do pielęgnacji włosów VIDA SHOCK


Witajcie Kochani!

Dziś opowiem Wam o kosmetykach z linii VIDA SHOCK, które włączyłam niedawno do codziennej pielęgnacji włosów.

Ta seria ma przeciwdziałać wypadaniu włosów - to ich główna funkcja.

Mówiłam już Wam, że mam lekko przerzedzoną koronę włosów. To sprawa genetyczna, gdyż kształt głowy i układ włosów - w tym dość wysokie czoło i lekkie zakola odziedziczyłam po tacie.

Do tego mam strasznie tłustą skórę, co sprzyja przetłuszczaniu się włosów i powstawaniu podrażnień oraz łupieżu.

Całe włosy myję co dwa dni, górę włosów i grzywkę - zawsze między dwoma myciami.


Seria VIDA SHOCK to kosmetyki hiszpańskie, których wyłącznym dystrybutorem jest marka MONPLER, a kupić je można w drogerii internetowej TESTA - KLIK!




O PRODUKCIE 

VIDA SHOCK - szampon przeciw wypadaniu włosów biologiczna kuracja 250 ml - do kupienia tutaj: KLIK!

Specjalna kompozycja składników aktywnych szamponu, przeznaczona jest do włosów słabych, łamliwych i z tendencją do wypadania. Szampon głęboko oczyszcza włosy i skórę głowy nie naruszając naturalnych barier ochronnych. Jest bezpieczny i nie wywołuje podrażnień.

Dzięki obecności keratyny i witamin, doskonale odżywia cebulki włosowe, dostarczając im składników niezbędnych do produkcji mocnych i zdrowych włosów. Ekstrakt z żeń-szenia stymuluje mikrokrążenie poprawiając odżywienie i dotlenienie cebulek włosowych. Szampon chroni włosy przed nadmiernym wypadaniem, wzmacnia osłabione włosy oraz sprawia, że stają się grubsze, gęstsze i bardziej lśniące.

Sposób użycia: niewielką ilość szamponu nanieść na wilgotne włosy i wmasować dokładnie w skórę głowy, do wytworzenia piany. Spłukać letnią wodą. Powtórzyć aplikację, pozostawiając tym razem szampon na włosach przez 1 minutę. Ponownie spłukać.

- unikalna kompozycja składników
- łatwa aplikacja
- do włosów słabych, łamliwych i z tendencją do wypadania


MOJE WRAŻENIA

Szampon pięknie pachnie i dobrze się pieni.

Stosuję go zgodnie z zaleceniami - myję raz, a następnie spłukuję.

Po chwili nakładam produkt na włosy drugi raz, masuję i trzymam przez chwilę na włosach.

Następnie spłukuję szampon ponownie.


O PRODUKCIE

VIDA SHOCK - ampułki przeciw wypadaniu włosów biologiczna kuracja - do kupienia tutaj: 12 sztuk KLIK oraz 6 sztuk KLIK!

Ampułki efektywnie ograniczają wypadanie włosów i stymulują cebulki włosowe do intensywnej pracy. Dzięki obecności aktywnych składników zawartych w innowacyjnym kompleksie o nazwie trichogen, ampułki przyspieszają wzrost nowych włosów, dając efekt zdrowej, lśniącej i puszystej fryzury.

Kompleks zawiera:
- sulfopeptydy, aminosacharydy, aminokwasy i biokatalizatory, które dostarczają skórze głowy substratów niezbędnych do wytwarzania zdrowych i mocnych włosów, przyspieszają sam proces wzrostu włosów, ograniczają nadmierny łojotok i sprawiają, że włosy przestają być kruche, matowe i łamliwe,
- keratyna – dodaje włosom blasku i objętości,
- wyciągi roślinne – rewitalizują i normalizują skórę głowy.

Innowacyjne ampułki łączą w sobie moc najskuteczniejszych składników stymulujących wzrost włosów, ograniczających przetłuszczanie oraz zmniejszających skłonność do łupieżu. Oczyszczają włosy, dodają im siły oraz pozostawiają na nich ochronną warstwę, która ogranicza szkodliwy wpływ czynników środowiskowych.

Sposób użycia: Przed użyciem wstrząsnąć. Zawartość fiolki rozprowadzić w dłoniach, a następnie wmasować dokładnie w skórę głowy. Przy pomocy grzebienia rozprowadzić na włosach. Nie spłukiwać. W pierwszym tygodniu zastosować 4 ampułki. W kolejnych tygodniach, używać 1 ampułkę tygodniowo - dla podtrzymania efektu.

- innowacyjne ampułki
- łatwa aplikacja
- przyśpieszają wzrost włosów


MOJE WRAŻENIA

Produkt jest bardzo łatwy w użyciu.

Ampułki łamiemy za pomocą plastikowej nakładki - jednym ruchem.

Zawartość ampułki wcieram we włosy i nie spłukuję, następnie owijam włosy ręcznikiem - w turban.





O PRODUKCIE

VIDA SHOCK - maska keratynowa wzmacniająca włosy 500 ml - do kupienia tutaj: KLIK!

Profesjonalna maska keratynowa, intensywnie pielęgnuje włosy i nadaje im objętości. Unikalny skład zapewnia kompleksową regenerację włosów oraz ochronę przed rozdwajaniem i łamliwością końcówek.

Maska została wzbogacona białkami roślinnymi oraz licznymi ekstraktami, m.in. z lawendy, rozmarynu, szałwii i tymianku, które wspomagają pracę cebulek włosowych i zapobiegają przetłuszczaniu się włosów. Zawiera również witaminę E, która chroni włosy przed działaniem wolnych rodników oraz szkodliwym wpływem czynników środowiskowych i zabiegów stylizacji. Regularne stosowanie zapewnia zdrowe, mocne, lśniące i gęste włosy.

Sposób użycia: Na umyte, osuszone ręcznikiem włosy rozprowadzić odpowiednią ilość maski. Starannie wmasować we włosy i skórę głowy. Pozostawić przez kilka minut. Następnie dokładnie spłukać. Do użytku profesjonalnego.

- profesjonalna maska keratynowa
- wydajna
- kompleksowa regeneracja


MOJE WRAŻENIA

Maska jet bardzo przyjemna w użyciu - ma gęstą konsystencję i pięknie pachnie.

Maskę nakładam na umyte włosy i czekam około pięciu minut zanim ją spłuczę.

Zapach kosmetyku bardzo długo utrzymuje się na włosach.

Maska nie obciąża włosów, tak jak to robią popularne maski z drogerii.

Przy moich długich włosach nie ułatwia znacząco rozczesywania - nie obkleja włosów silikonem.

Proponuję więc przeczesać włosy przed nałożeniem maski.


MOJE SPOSTRZEŻENIA

Najpierw trochę statystyk:

Szamponu użyłam DO TEJ PORY 8 razy - 4 razy umyłam całą głowę, a 4 razy tylko koronę włosów.

Maski użyłam 8 razy - 4 razy na całe włosy, a 4 razy tylko odrobinkę na koronę włosów.

Zużyłam też 4 ampułki, aplikując ich zawartość na całe włosy.

EFEKTY

Używałam już wielu dobrych i profesjonalnych kosmetyków, jednak PIERWSZY RAZ widzę tak namacalne efekty już po kilku użyciach.

Włosy są jakby "cierpkie" w dotyku - zupełnie inne niż zawsze (tendencja do szybkiego przetłuszczania).

Są bardzo błyszczące, gładkie, większe objętościowo, lejące i puszyste w dobrym tego słowa znaczeniu.

Zamiast "sianowatych" skrętów mam lekkie, ujarzmione fale.

Największe wrażenie robi jednak na mnie fakt, że dwukrotnie dłużej zachowują swoją świeżość.

Być może przy dłuższym zastosowaniu będę mogła myć włosy co 3 dni.

Po użyciu całej kuracji osiem razy i zużyciu czterech ampułek, skóra głowy jest zupełnie inna.

Jestem w pozytywnym SZOKU, bo nie spodziewałam się aż tak pozytywnych i namacalnych efektów.


Mam nadzieję, że post Was zaciekawił.

Dajcie znać, czy mielibyście ochotę wypróbować te produkty.

Buziaki!

Wasza Aga :)

3 komentarze:

  1. Mówiłam, ze sprawdzi się jedyny produkt który naprawdę się sprawdził u mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama próbowałam na swoich włosach, efekt cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie rowniez kosmetyk sprawdził się!

    OdpowiedzUsuń