sobota, 24 lutego 2018

WIOSENNY LOOKBOOK - kwiaty, falbany i pastele


Witajcie Kochani!

Choć za oknami zima, ja wręcz nie mogę się powstrzymać przed rozmyślaniem o słoneczniej wiośnie!

Też tak macie? 💓

Dziś przygotowałam dla Was pierwszy w tym roku wiosenny lookbook.

Motywem przewodnim tej prezentacji są trzy trendy nadchodzącej wiosny - kwiaty, falbany i pastele.

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!


1. Pani WIOSNA

Tę zachwycającą i zwiewną sukienkę z falbanami przy rękawach znalazłam w sklepie YOURS CLOTHING POLSKA.

Sukienka (KLIK) uszyta jest z lekkiej tkaniny z drobną strukturą. Ma swobodny fason, który bardzo sprzyja pełnej sylwetce.

Połączyłam ją z subtelnymi klipsami z "diamencikiem" (KLIK) oraz espadrylami w cielistym kolorze na koturnie (KLIK).







 2. Pudrowa HISZPANKA

Ta piękna bluzka z dekoltem w hiszpańskim stylu pochodzi z kolekcji sklepu TONO.

Bluzka (KLIK) uszyta jest z cienkiej, koszulowej tkaniny. Zachwyca subtelnością i delikatnością.

Połączyłam ją w tej stylizacji ze spódnicą z kwiecistego eko zamszu (Monnari) oraz czółenkami w kolorze brudnego różu (Mohito).

To coś, co spodoba się paniom z romantyczną naturą...







3. Kwiecista MOZAIKA

Tę stylową kreację znalazłam w BONPRIX.

Sukienka (KLIK) uszyta jest z grubszej dzianiny w kwiaty i ma szerokie falbany przy rękawach.

Mimo dopasowanego fasonu, doskonale prezentuje się na pełnej sylwetce.

Tak wyrazista kreacja  nie wymaga dodatkowych ozdób.

Postawiłam jedynie na dodatki w odcieniu nude - szpilki oraz torebkę.







4. Otulające PASTELE

Bazą tej stylizacji jest sukienka z golfem (KLIK)BONPRIX.

Fikuśny płaszczyk z kieszeniami (KLIK) znalazłam w sklepie TONO.

Płaszczyk jest swobodny i luźny. Ma na tyle neutralny fason, że połączycie go zarówno z sukienką, jak i spodniami w casualowym stylu.

Całość zestawiłam z lekkim szalem w liście (KLIK) z YOURS CLOTHING POLSKA oraz torebką w kolorze pudrowego różu (Monnari).







Man nadzieję, że ten lookbook przypadnie Wam do gustu!

Dajcie znać, która stylizacja podoba się Wam najbardziej!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz