poniedziałek, 5 marca 2018

Moda po drugiej stronie lustra - styczeń / luty


Witajcie Kochani!

Dziś zamiast postu z cyklu "tydzień w telefonie" zaproszę Was na  post z serii "moda po drugiej stronie lustra".

W tych postach co jakiś czas będę pokazywać Wam moje stroje dnia, które udało mi się utrwalić na zdjęciach w domowym lustrze przed wyjściem lub w lustrze którejś ze sklepowych przymierzalni.

Zebrała mi się dosłownie garstka takich zdjęć, więc postanowiłam dodać je na blogu, zanim gdzieś się zgubią. 😊


1. Mozaika, eko skóra i bordo

Tu bazą mojej stylizacji jest delikatny, wzorzysty golfik Betty Barclay oraz spódnica z bengaliny o kroju "jeansówki" marki Cevlar.

Ramoneska z futerkiem pochodzi ze sklepu Yours Clothing Polska, a beret kupiłam kiedyś w Rossmanie.

Kozaki w bordowym kolorze są z CCC, a torba od projektantki - Mai Łagody.

Jest to wygodna stylizacja na co dzień. ale z charakterem.




2. Etniczne wzory,  pompon i cegła

Tutaj bazą mojej stylizacji jest rozkloszowana sukienka, którą kupiłam w Bonprix.

Uszyta jest z dzianiny i świetnie pasuje do moich rudych kozaków - również Bonprix.

Płaszczyk w rudo-ceglastym kolorze już znacie. Kupiłam go w... Bonprix! 💓

Czapka to element kolekcji By Jemioł dla Rossmanna.



3. Nowy sweterek z TK Maxxa

Nie pamiętam, czy pokazywałam go Wam na facebooku.

Sweterek marki Imagini z ozdobną aplikacją z przodu kupiłam nie tak dawno w TK Maxx.

To fajny i ciepły "podspodzik", który sprawdzi się zarówno w połączeniu z płaszczem, pikowaną lub futerkową kamizelką oraz cieńszym wdziankiem.



4. Dzianina i sznurowania

To jeden z moich najnowszych zakupów w Bonprix - dzianinowa sukienka o fasonie oversize.

Spodobał mi się jej morelowy kolor oraz sznurowania na rękawach.





5. Błękit i szarości

Uwielbiam tę szarą, sweterkową sukienkę z Bonprix. Tutaj założyłam do niej grube, szare legginsy, ale świetnie wygląda również z czarnymi rajstopami.

Moją kurtkę z Ptak Moda znacie już ze wcześniejszych prezentacji - TUTAJ oraz TUTAJ.

Szare dodatki - torebka i botki są z Deichmanna. W całej okazałości możecie zobaczyć je TUTAJ.






6. Przygotowania do wiosny

Tak prezentuje się moja nowa kurteczka z Bonprix.

Uszyta jest z cienkiego, lekko szeleszczącego materiału na podszewce.

Nadruk na tkaninie przypomina cętki.




To już wszystkie stylizacje w formie lustrzanych selfie, które udało mi się zgromadzić w ostatnim czasie.

Mam nadzieję, że spodoba się Wam moja codzienna moda.

Buziaki!

Wasza Aga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz