środa, 7 marca 2018

Spotkanie brafittingowe z marką Konrad Lingerie oraz Agnieszką Sochą w Gdańsku


Witajcie Kochani!

Dziś zaproszę Was na małą fotorelację z brafittingowego spotkania w Gdańsku, w którym wczoraj wzięłam udział.

Na spotkaniu wystąpiłam przede wszystkim w roli modelki, ale byłam też uważną "słuchaczką i obserwatorką".

Nie byłabym też sobą, gdybym nie zrobiła porcji zdjęć na blog.

Organizatorem spotkania była marka Konrad Lingerie (KLIK!), a szkolenie i warsztaty przeprowadziła pani Agnieszka Socha z Akademii Profesjonalnego Brafittingu (KLIK!).

Temat przewodni spotkania dotyczył dużego biustu oraz problemów, z którymi zmagają się brafitterki, starające się ubrać biust w dużym rozmiarze.

Panie mogły z bliska zobaczyć przekrój fasonów biustonoszy marki Konrad oraz dobrać właściwy rozmiar stanika czterem modelkom, będącym do dyspozycji.

Dla mnie osobiście było to bardzo ciekawe doświadczenie.

Sprawdziłam się w kolejnej roli, bo zazwyczaj prezentuję jednak tylko odzież.

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć.

Wasza Aga














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz