czwartek, 21 czerwca 2018

Cobalt Blue - moja stylizacja z marką Yours Clothing Polska


Witajcie Kochani!

Dziś na blogu... kolejna piękna sukienka, tym razem ze sklepu YOURS Clothing Polska.

Ta kobaltowa kreacja <KLIK!> zachwyciła mnie swoim fasonem - kopertowym dekoltem. podwyższoną talią oraz delikatnie rozkloszowanym dołem.

Sukienka ma rękawy 3/4 i komfortową długość, która sprzyja pełniejszym sylwetkom.

Połączyłam ją z czarnymi akcesoriami, również marki Yours.

Torebka worek z frędzlami <KLIK!> to stylowy, letni dodatek.

Sprawdzi się w połączeniu z wieloma zestawami o charakterze spacerowym.

Teraz fokus na BUTY! Te wygodne klapki na stabilnym obcasie <KLIK!> totalnie skradły moje serce.

To ciekawe jak moda nieustannie zatacza koła... nosiłam takie fasony 10, 20 lat temu. Uwielbiam je!

Zapraszam Was teraz do obejrzenia galerii zdjęć!

Mam nadzieję, że całość się Wam spodoba!

Buziaki! 💋

Wasza Aga

Fot. Grześ 💓











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz