poniedziałek, 9 października 2023

TWOJE IMPERIUM - moja nowa publikacja, tym razem jako ekspert

Witajcie Kochani!

Poniedziałek 09/10/23 przyniósł nową publikację, tym razem w magazynie TWOJE IMPERIUM.

Znajdziecie w nim raport dotyczący ślubów oraz wesel.

Jest to swoisty poradnik, który obejmuje takie kwestie jak trendy, tendencje w obecnej modzie ślubnej oraz weselnej, jak też doradztwo w kwestiach wyboru lokalizacji, wystroju sal i innych detali.

W artykule wypowiadam się jako ekspert w zakresie mody, z uwzględnieniem potrzeb pań plus size oraz pań dojrzalszych,

W materiale ukazało się również moje zdjęcie - w stylizacji idealnej na weselne przyjęcie.

Na zdjęciu mam na sobie sukienkę z kolekcji marki SABINA KLIKNIJ TUTAJ!

Mam nadzieję, że magazyn TWOJE IMPERIUM wpadnie Wam w ręce i zapoznacie się z wyżej wymienionym artykułem.

Buziaki!

Wasza Aga 💋









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz