środa, 27 sierpnia 2014

Moc czerwieni - czyli makijaż z PAESE :)


Witajcie Kochani!

Dziś makijażowy wpis. Myślę, że wiecie, że oprócz mody pasjonuję się również wizażem / makijażami.

Ostatnio w mojej kosmetyczce podręcznej  można znaleźć głownie czerwone szminki - od oranżu po głęboką, krwistą czerwień.

Dziś pokażę Wam w kilku krokach mój codzienny makijaż. W makijażu osobiście preferuję kolory ziemi na powiekach (beże, szarości, brązy), wyraźny kontur (ceglasty, brązowy, morelowy) i właśnie ten czerwony mocny akcent na ustach ! :)




Makijaż zaczynam od kryjącego podkładu w naturalnym odcieniu ( Long Cover Fluid ), buzię matuję transparentnym pudrem pyłkowym i konturuję bronzerem. Nie zapominam też o rozświetlaczu.:)


Na powieki nakładam odcień kakao z mlekiem i beż, wyprowadzając cienie trochę poza zewnętrzny kącik oka. Używam Kaszmir Trio - paese. :) Dolną powiekę podkreślam do połowy ciemną kredką, zagęszczając w ten sposób linię rzęs.


Teraz tusz ... i już jestem prawie gotowa :)


Teraz "mistrzyni ceremonii" Czerwona szminka z olejkiem arganowym... mmm cudowny komfort nakładania i noszenia. Mój kolor to 53.


Buźka gotowa... teraz paznokcie!


Ten piękny, czerwony lakier (114) idealnie pasuje do moich dłoni i pięknie komponuje się z odcieniem pomadki. :)



Voila .. oto cały, kompletny look.:)

Dajcie znać czy Wam się podoba!

Może też kochacie cierwień jak ja...?


8 komentarzy:

  1. O! Wpis makijażowy! Pani Agnieszko, wygląda pani perfekcyjnie! Drapieżna czerwień idealnie tu pasuje! :) Na pewno poeksperymentuję z tym kolorkiem u siebie! Oby więcej takich wpisów! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie usta aż proszą się o podkreślenie,a ta czerwona pomadka robi cuda! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ultra kobieco! Lekki makijaż z pazurem! Kobieco i seksownie. Idealnie oddaje pani naturę! Pozdrawiam. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Modowo, makijażowo, to teraz czas na fryzurki! Z niecierpliwością czekam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Waaa! <3 Bardzo kobieco! Podoba mi się! :D Kojarzy mi się z tą piosenką:
    https://www.youtube.com/watch?v=oTXCgR93zC8 Już sam tytuł RED wyjaśnia, dlaczego. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba masz fana Agnieszko :) Usta są rzeczywiście boskie? A jak z trwałości?A

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kocham czerwień podobnie jak Ty , używam innej firmy MF, nakładam błyszczek Chanel z drobinkami i jest cool ! Wyglądasz obłędnie, woow ...

    Basia <3

    OdpowiedzUsuń
  8. masz przepiękne usta, stworzone do takich czerwieni!
    do tego te ciemne oczy... i piękne brwi, taka włoska uroda! cała jesteś taka śliczna :)
    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń