poniedziałek, 18 sierpnia 2014

OYCA - duża biżuteria ... dla dużych kobietek :)


Witajcie Kochani!

Dziś wpis biżuteryjny. Moda to nie tylko ubrania - dodatki odgrywają tu równie ważną rolę!

Tytuł posta jest dość przewrotny! :) Proszę, nie traktujcie go zbyt dosłownie. Gwarantuję Wam, że biżuteria z metalu firmy OYCA jest absolutnie dla wszystkich kobiet, bez względu na wiek czy rozmiar. :)

Ja jednak jestem dużą kobietką, więc wybrałam dla siebie takie wisiory, które pasują wielkością do mojej sylwetki.

OYCA to firma z 25-letnią tradycją. Wszystkie produkty OYCA są wytwarzane ręcznie w pracowni marki. Wszystkie ozdoby są unikatowe i niepowtarzalne, dodatkowo wykonane z przyjaznych metali , które nie wywołują alergii.

Markę poznacie dokładniej śledząc ich stronę www OYCA lub odwiedzając fanpejdż marki na fb OYCA na fb . :)

To mój pierwszy wisior... idealny na każdą porę roku, pasuje zdecydowanie do wszystkiego. Ja na zdjęciach zestawiłam go z (nie taką) małą czarną . :)





Z biżuterią OYCA zetknęłam się po raz pierwszy na sesji modowej dla sklepu Modna XXL w Sopocie. :)



To jest mój kolejny, piękny zestaw! Idealnie komponuje się z bielą ...






Wspaniałe kolekcje OYCA...





OYCA team :) To twórcy marki - Agnieszka i Mietek .


Mam nadzieję, że zachwycicie się biżuterią OYCA tak jak ja! A może macie już coś z kolekcji tej firmy? :)

Dajcie znać! <3

2 komentarze:

  1. Ten pierwszy zestaw. Czarna zwykła sukienka i dekoracyjny wisior - miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem większą kobietką i jakoś boje się nosić dużą biżuterię! Chyba się chowam, zamiast się pokazać

    OdpowiedzUsuń