niedziela, 10 stycznia 2016

Stylizacje Plus Size - HAUL WYPRZEDAŻOWY :)


Witajcie Kochani!

Dziś przygotowałam dla Was Haul wyprzedażowy.

Jest to prezentacja video oraz seria zdjęć, na których pokazuję moje zakupy w promocyjnych cenach.

Myślę, że będę przygotowywać takie prezentacje przy okazji przyszłych, większych zakupów.

W sieciówkach rzadko można znaleźć ubrania w dużych rozmiarach, jednak zawsze można zapolować na zgrabne dodatki.

Mam nadzieję, że moja prezentacja się Wam spodoba!




1. Pierwszą rzeczą, którą chcę Wam pokazać jest shirt o kroju boxy, oversize.

Shirt w rozmiarze XL ma szeroki golf, rozporki po bokach i jest w kolorze bordowym.

Kupiłam go w TK Maxxie za 36 zł. ( cena wyjściowa 75 zł ) :) 


2. Drugą rzeczą jest sweterek z cekinami marki Monnari.

Bardzo lubię tą cekinową włóczkę! Szczególnie w sztucznym świetle bosko połyskuje.

Mój sweterek w rozmiarze XL  kosztował 100 zł ( -50 % z ceny 200 ).



3. Trzecią rzeczą jest naszyjnik Monnari.

Składa się z łańcuszka oraz metalicznych i perłowych kulek.

Kosztował 30 zł. ( cena wyjściowa 60 )


4 / 5. Kolejne zakupy to futerkowy kołnierz oraz torba.

Kołnierz kupiłam za 40 zł ( ze 100 zł) w Reserved.

Torebka jest z Mohito. Kosztowała 59 zł po zniżce z oryginalnej ceny 159 zł. :)


6. Szóstą okazją cenową okazały się być brokatowe balerinki z Camaieu.

Cudownie połyskują i mają czubki, które optycznie wysmuklają nogę/stopę.

Kosztowały 55 zł (z wyjściowej ceny 80 zł).



7. Siódmą rzeczą jest łańcuszkowy naszyjnik z Camaieu.

Kupiłam go za pół ceny - kosztował 20 zł.




8/9. Kolejne łupy są z Orsaya.

Ponczo w pepitkę jest fantastyczne i kosztowało tylko 60 zł.

Torba z tłoczonej eko skóry ma ozdobną przywieszkę i dodatkowy pasek.

Kosztowała 50 zł ( ze 129zł ). Great deal! :) 



10. Ostatnią rzeczą, którą chcę Wam pokazać jest satynowa apaszka z Orsaya.

Jest niezwykle twarzowa i elegancka.

Kosztowała 15 zł po obniżce z 40 zł. :)



Dajcie znać, jeśli spodobał się Wam ten rodzaj prezentacji!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3

2 komentarze:

  1. Witam Jak zawsze jestem pod wrażeniem Masz dobry gust i przede wszystkim potrafisz dzielić się swoją modową pasją Ja w sobotę też łapałam okazję sale to magiczne słowo:-)zwłaszcza jak jest cyferka 50-70% Pozdrawiam EdytaWe

    OdpowiedzUsuń