sobota, 5 marca 2016

Błękit i róż - wiosenna stylizacja z marką Bonprix!



Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was wiosenną i bardzo kolorową stylizację, przygotowaną na bazie ubrań marki  Bonprix!

Wierzę, że od samego oglądania fotografii, automatycznie poczujecie wiosnę!

Kolory dobieram zawsze intuicyjnie.

Mam tak czasami, że czuję nasiloną ochotę na pewne kolory.

Wybierając ten zestaw nie miałam pojęcia o tym, że jasny, pastelowy błękit został okrzyknięty jednym z kolorów tej wiosny przez Instytut Pantone.

Tunikę oraz spodnie  w tym pięknym odcieniu błękitu postanowiłam połączyć z ciekawym odcieniem różu.

Tunika uszyta jest z delikatnej, przyjemniej dla ciała tkaniny. Ma asymetryczny fason i ozdobne pęknięcie przy dekolcie.

Spodnie mają długość 3/4 i uszyte są z bawełny ze streczem.

Kurtka ma mój ulubiony fason z troczkiem w pasie.

Jest lekka, w całości na podszewce i ma odpinany kaptur.

Zestaw uzupełniłam apaszką w kwiaty w podobnej kolorystyce oraz pikowaną torebką.

Mam nadzieję, że moja stylizacja przypadnie Wam do gustu!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3










2 komentarze:

  1. Pieknie i tak energetycznie�� poczulam wiosne, choc aura ciagle zimowa. Jak zawsze cudownie

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga jaki rozmiar masz na sobie?
    Podasz szerokość rękawa w bicepsie, zawsze mam z tym problem...
    Stylizacja super, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń