poniedziałek, 7 marca 2016

Elegancka w pracy - klasyczna lecz niebanalna stylizacja


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was post w kolorze black & white. :)

W roli głównej tym razem wystąpi baskinka.

Baskinka to temat dość trudny... ma zarówno swoje zwolenniczki jak i przeciwniczki wśród kobiet plus size.

Ja nie boję się trudnych tematów.  Lubię baskinki i nie sądzę też, że jako duża kobietka powinnam z nich rezygnować.

Stworzyłam dziś stylizację biurową - klasyczną lecz niebanalną.

Jest biała koszula, jest ołówkowa spódnica i żakiet - lecz dzięki swojej formie, cały zestaw nabiera ciekawego wyrazu.

Bazę mojej stylizacji stanowi koszula MyElphi oraz czarna spódnica z H&M.

Skórkowy, pikowany żakiet z baskinką jest z kolekcji marki Konkret Fashion.

Żakiet ma rękawy 3/4 i jest zapinany na suwak.

Kolejnym elementem, dodającym nutkę nonszalancji do całej stylizacji jest duża, pojemna torba marki Pabia (Monnari) z nadrukiem pasków zebry.

Mam nadzieję, że spodoba się Wam taki zestaw.

Dajcie znać, czy ubrałybyście się tak do pracy.

Buziaki!

Wasza  Aga :)

Fot. Grześ <3








1 komentarz:

  1. Uwielbiam baskijki, a zestaw jest swietny. Brak mi jednak zdjecia calej sylwetki. Zapraklo informacji, jaki but i rajstopki.

    OdpowiedzUsuń