sobota, 12 marca 2016

Magiczna moc turkusu...


Witajcie Kochani!

Turkus ma magiczną moc! Pięknie rozświetla całą stylizację i nastraja pozytywnie do świata.

Dziś przygotowałam dla Was zdjęcia z koronkową sukienką ETTA w roli głównej.

Etta to sukienka pochodząca z kolekcji DREAMS Agnieszka Kownacka & Scarlett.

Uszyta jest z turkusowej koronki na elastycznej podszewce.

Ma dość głęboki dekolt, lekko transparentne rękawy i gumeczkę w pasie.

Jest bardzo wygodna i nie gniecie się.

W stylizacji połączyłam ją z krótkim żakietem Marks&Spencer w kolorze morskim.

Moje dodatki to  kwiecista torebka z kolekcji Carlos Santana ( TKMaxx) oraz srebrne buty z Deichmanna z kolekcji Margaret.

Wisior z niebieskim oczkiem to prezent od Grzesia. :)

Mam nadzieję, że spodoba się Wam ten zestaw.

Dajcie znać w komentarzu.

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3









2 komentarze:

  1. Piękne kolory, fasony, dodatki! Aż poczułam wiosnę :)
    Serdecznie pozdrawiam, Daga

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw:) Super energetyczny kolor!

    OdpowiedzUsuń