niedziela, 24 kwietnia 2016

Różany ogród...


Witajcie Kochani!

Dziś do niedzielnej kawy mam dla Was nowy, różany post!

Mam nadzieję, że spodoba się Wam ta beżowo-różowo-czarna stylizacja. :)

W tym zestawie postawiłam na harmonię kolorów.

Jedynym wyrazistym akcentem jest spódnica w róże marki Konkret Fashion.

Spódnica uszyta jest z eko skóry, ma rozkloszowany fason i suwak z tyłu.

Jest absolutnie fantastyczna! :)

Moja jasnoróżowa  bluzka pochodzi z kolekcji marki Gerry Weber.

Połączyłam ją z kolią w podobnym kolorze.

Dodatki stanowią buty w kolorze nude ( F&F ) oraz pikowana, lakierowana torebka Monnari.

Ta stylizacja może być doskonałym pomysłem na wizytowy look plus size.

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3
















2 komentarze:

  1. Super stylizacja. Ileż można chodzić w ołówkowych fasonach - choć też je lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Slicznie Ci w tym kroju spodnicy.

    OdpowiedzUsuń