piątek, 15 kwietnia 2016

Znów jestem brunetką - tydzień w migawkach - szybki update!


Witajcie Kochani!

Są takie dni i tygodnie, że nie mam czasu  bywać tu dla Was często, choć usilnie się staram.

Obiecuję jednak, że nadrobię zaległości i kolejne stylizacje powstaną w ten weekend.

Czasem jednak na facebooku - bo szybciej, pokazuję Wam jakieś obrazki z dnia codziennego.

Myślę, że to nawet ciekawa opcja na wypełnienie luki na blogu.

Dziś mam dla Was kilka obrazków z tego tygodnia.

Pierwszy obrazek to okładka ELLE z Beyonce! <3

We wtorek miałam urodziny - skoczyłam 38 lat. Więc w mój 39-ty rok życia wkroczyłam w nowym kolorze włosów, który... hihi, jeszcze przyciemniłam kolejnego dnia. :)

12.04.2016 - Mój strój dnia:
bluzka Ulla Popken
top, buty oraz spodnie H&M
kurtka Bonprix
torba Mohito
wisior Reserved - prezent od Grzesia <3


Na urodziny dostałam od Grzesia tę oto torbę. ( Trochę mu pomogłam w wyborze! :))


13.04.2016 - Mój strój dnia:
koszula C&A
spodnia oraz buty H&M
kurtka Bonprix
torba TK Maxx :)


14.04.2016 - Mój strój dnia:
tunika Lara Fabio
kurtka Pełna Szafa
szal Tchibo
torba Gerry Weber :)


W piątek brałam udział w niesamowitej sesji zdjęciowej!

Prezentowałam na niej kolekcję sukien ślubnych!

Szczegóły już wkrótce!

Stay tuned!


Ślę buziaki!

Wasza Aga :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz