poniedziałek, 16 października 2017

INNA TY - Plus Size Fashion Day w Łodzi 14/10/17


Witajcie Kochani!

Nie byłabym sobą, gdybym na gorąco nie przygotowała tej fotorelacji!

U mnie emocje jeszcze nie opadły, a więc wiem, że to idealny czas na takie działanie!

W sobotę 14 października uczestniczyłam w fantastycznej imprezie w Łodzi, zorganizowanej przez markę Inna Ty.

Impreza nosiła nazwę Plus Size Fashion Day i obejmowała wiele atrakcji.

Po pierwsze zgromadziła i zintegrowała prawie wszystkie postacie z naszej polskiej blogosfery plus size.

Po drugie mogłyśmy zobaczyć i doświadczyć na własnej skórze nowej kolekcji marki Inna Ty na sezon jesień-zima, a także obejrzeć występy artystyczne.

Był to świetny czas, który nam wszystkim otworzył umysły na pewne sprawy.

Mimo zmęczenia dotarłam do domu bardzo zadowolona i pełna nowej energii!

I o to chyba chodzi w takich spotkaniach!

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć. Zdjęcia podpiszę w miarę możliwości. :)

Buziaki!

Wasza Aga :)


Dream Team! :)


Selfie z Helenką z bloga HRO i Gracją Supersize XL




Selfie  z Natalią i Karoliną z bloga Dziewczyny na Plus




Troszkę rozmyte, ale jest! Fotka z Kasią z bloga Fajnainiechuda oraz Moniką / Plus Fajterka






Górny rząd od lewej:
Plus Fajterka, Fajnainiechuda, Krągła Kornelia, Plus Victoria, ja
Dolny rząd od lewej:
Paula Perez, Baba do kwadratu, Gruba i szczęśliwa, Supersize XL oraz Dominika - siostra Pauli.





W oczekiwaniu na występy...


Zapowiedź kolekcji dla przyszłych mam a także kolekcji "Mama i córka"


Joanna Jakubowska - szefowa marki Inna Ty z córkami


Występ taneczny - Galanta Lala ze swoim zespołem




Pokaz mody Inna Ty - prezentacja pierwsza



Pokaz taneczny Zumba fitness - Gałka Team




Pokaz bielizny


Druga odsłona pokazu marki Inna Ty


Finał akcji "Metamorfozy" oraz panel blogerek


4 komentarze:

  1. Byliśmy z ŻONĄ. Pozytywne doznania i mega impreza. Szkoda że musieliśmy szybciej uciekać. Mamy nadzieję że jednak następnym razem uda nam się być, i być dłużej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. No Pieknie Dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet znalazłam się w fotorelacji :) buziaki Agnieszko :*

    OdpowiedzUsuń