sobota, 28 października 2017

Jesień w kwiaty...


Witajcie Kochani!

Tyle miałam miałam pomysłów na stylizacje w ten weekend, a tu pogoda nie dopisała.

Jest szaro, buro, ponuro... i na dodatek pada.

Jakimś cudem udało nam się uchwycić parę ujęć dzisiejszej stylizacji.

Szybko, szybko... zanim znów zaczęło padać.

No nic, ciuszki będą czekać w rządku na lepszy czas.

Mam jednak świadomość, że o zdjęcia bez okryć wierzchnich będzie coraz trudniej.

Oby tylko nie padało! :)

W tej stylizacji królują kwiaty.

To wszystko za sprawą przepięknej sukienki Gerry Weber, którą zestawiłam z futerkową kamizelką Next.

Miłą dla oka analogię kolorystyczną stanowi torebka KK - Kardashian Kollection.

Przypięłam do niej czarny puszek - cieszę się, że puszkowy szał nadal trwa. :)

Na uwagę zasługują również kozaki z elastycznej eko skóry, które kupiłam w Bonprix. Są bardzo wygodne i pasują na większą łydkę.

Mam nadzieję, że cały look się Wam spodoba!

Zapraszam do obejrzenia zdjęć!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz