wtorek, 17 października 2017

Jesień w Elena Miro Warszawa - przegląd kolekcji oraz przymiarki


Witajcie Kochani!

Dziś zaproszę Was do odwiedzenia wyjątkowego miejsca na polskiej mapie sklepów z ekskluzywną odzieżą damską w większych rozmiarach.

Jest to sklep, który nieustannie zachwyca mnie swoim klimatem, a przede wszystkim kolekcją eleganckiej włoskiej mody.

Sklep marki ELENA MIRO mieści się na ul. Pięknej 28/34 w Warszawie.

Jest jednym z nielicznych miejsc w Warszawie, a także Polsce, w którym nawet najbardziej wymagające klientki plus size znajdą coś dla siebie.

Asortyment sklepu wyróżnia doskonała jakość tkanin oraz dzianin, a także fasony które zachwycają kobiety na całym świecie.

Pozwólcie zabrać się w wirtualną podróż do tego stylowego miejsca!

Przygotowałam dla Was przegląd jesiennej kolekcji Elena Miro oraz zrobiłam kilka przymiarek.

( Jeśli chcecie zobaczyć krótkie filmiki video z przymiarek, przejdźcie do mojego profilu facebook. )


Kolory jesieni, wyraziste zielenie oraz motywy kwiatowe to elementy kolekcji Central Park.

Zaprezentuję Wam najpierw efektowną koszulę z wiskozy, którą zestawiłam z wełnianym płaszczem oraz spodniami w kolorze piaskowym.

Myślę, że to idealna jesienna stylizacja w stylu smart casual. Zwróćcie uwagę na analogie kolorystyczne, które zastosowałam w  tym zestawie.

Ta koszulowa bluzka to dowód na to, że kwieciste wzory nie są zarezerwowane tylko dla letnich miesięcy.




Płaszcz w drobne gwiazdki, który widzicie na manekinie to element kolekcji 5th Avenue.

Kolekcja ta charakteryzuje się połączeniem czerni, bieli i szarości.

Motyw gwiazdek odświeża look, dodając mu nowoczesnego charakteru i młodzieńczej lekkości.



Sweter z doczepianym golfem ze zdjęcia niżej, pochodzi z kolekcji Bois de Boulogne.

Jak sama nazwa wskazuje, jest inspirowana jesiennymi kolorami Lasku Bulońskiego.

Dominuje w niej przyjemna, otulająca dzianina oraz połączenie beżu i granatu.









Ten płaszczyk w kratkę pochodzi z kolekcji o nazwie Long Island.

Charakteryzują ją lekkie fasony, sportowy szyk oraz kolor niebieski w różnych odcieniach.

Płaszcz połączyłam z granatowymi jeansami, w których lekko wywinęłam nogawki.






Róże, bordo, aksamit, lureksowe nici, futrzane dodatki  to elementy kolekcji Palazzo Borromeo.

Spodobają się paniom, które lubią efekt Glamour, nawet w codziennych zestawach.

W tej kolekcji znajdziecie również piękne i lekkie kurtki puchowe w podobnej kolorystyce.




Oto kolejny granatowy płaszcz w kratę z kolekcji Long Island.

Tym razem dodałam do niego odrobinę czerwieni, w formie delikatnego szala.

Sprawdzi się doskonale w casualowych, spacerowych zestawach.






To wełniane ponczo z domieszką kaszmiru ma prosty, szeroki fason.

Grubsza dzianina sprzyja jesiennym stylizacjom, a jego swobodny krój jest wygodną alternatywą dla klasycznych fasonów okryć wierzchnich.





O kolekcji Central Park wspominałam na początku wpisu.

Ten ciepły kardigan z dzianiny z domieszką kaszmiru jest również elementem tej serii.

Z powodzeniem zastąpi płaszcz w ciepłe, jesienne dni.

Wygląda doskonale w połączeniu ze spodniami, jak i spódnicą czy sukienką.

Jego cechą charakterystyczną jest ciekawe zestawienie wzorów.

Kontrastujące pasy połączone są tu z kwiatami w jesiennych kolorach.

To mój osobisty hit kolekcji, który celowo zostawiłam na koniec.

Jak już pewnie wiecie, uwielbiam żakardy.





Zachęcam Was do odwiedzenia osobiście salonu Elena Miro na ul. Pięknej 28/34.

Jestem przekonana, że zakochacie się w tej kolekcji, a Wasze spojrzenie na modę plus size już nigdy nie będzie takie, jak dotychczas.


1 komentarz:

  1. Piekny butik i jakie piekne rzeczy! W koncu cos z wyzszej polki w wiekszych rozmiarach. Pani Agnieszko cudownie Pani w tym sweterku w paski. Pozdrawiam. Kasia

    OdpowiedzUsuń