piątek, 8 grudnia 2017

Kurtka z kapturem to podstawa!


Kochane!

No i mamy grudzień, a za nami pierwsze opady śniegu, który nie utrzymuje się jeszcze zbyt długo.

Najwyższy czas jednak pomyśleć o porządnej, ciepłej kurtce z kapturem na zimowe chłody.

Pokażę Wam dziś moją propozycję, która być może Was zainspiruje.

Tę kurtkę wyróżniają trzy podstawowe atuty - jest ciepła, dość długa i ma bardzo przystępną cenę!

Moja niebieska kurtka pochodzi z oferty sklepu internetowego PTAKMODA.COM i znajdziecie ją TUTAJ - klik!

Jeśli niebieski nie jest Waszym ulubionym kolorem, lub po prostu jesteście ciekawe innych wariantów kolorystycznych, kliknijcie TUTAJ!

Mnie osobiście najbardziej urzekł kaptur, który obszyty jest twarzowym i mięciutkim eko futrem.



Robiąc zakupy w PTAKMODA.COM zwróciłam jeszcze uwagę na szeroki wybór bluzek i sweterków.

Najbardziej spodobała mi się bluzka z dzianiny  z  orientalnym nadrukiem z przodu.

Jest ciepła i przyjemna dla ciała, przez co stanie się bazą wielu moich casualowych, zimowych zestawów. :)



Coś magicznego jest w tym kolorze blue! <3

Myślę, że świetnie się sprawdzi w połączeniu z zimową aurą.

Błękit - jak zapewne wiecie - doskonale łączy się z denimem, a to właśnie po jeansy sięgamy zimą najczęściej.




A Wy macie już swoją wymarzoną, ciepłą zimową kurtkę?

Dajcie znać w komentarzu!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3


2 komentarze:

  1. Pani Agnieszko, a czy ten wierzchni materiał jest sztywny, czy raczej mięciutki w dotyku? Pozdrawiam serdecznie Izabella

    OdpowiedzUsuń