niedziela, 3 grudnia 2017

Wyjątkowe okrycia wierzchnie BOHEME w rozmiarach 36-56


Witajcie Kochani!

W piątek odwiedziłam sklep "Atrakcyjne Końcówki" na ul. Krochmalnej 2 w Warszawie.

Zostałam tam zaproszona, aby odkryć nową, jesienno-zimową kolekcję marki Boheme, która oferuje asortyment w rozmiarach 36-56.

Firma dopiero wchodzi na polski rynek, więc ceny są mocno obniżone!

Dziś zaprezentuję Wam zdjęcia ciekawych i nietuzinkowych okryć wierzchnich tej skandynawskiej marki.

Za kilka dni natomiast, pokażę Wam inne zachwycające ubrania - sukienki, bluzki, tuniki, wdzianka i spódnice.

Będzie na czym zawiesić oko!

Wybierając kurtki i płaszcze do prezentacji, postawiłam na różnorodność!

Znajdziecie tu nowoczesne modele z nutką dziewczęcości i nonszalancji, a także klasyczną pepitkę oraz nieco zadziorne motywy zwierzęce.

Zwróćcie uwagę na zróżnicowaną strukturę tkanin oraz fasonów!

Jestem przekonana, że każda z pań jest w stanie wybrać coś dla siebie!

W razie zainteresowania ofertą sklepu, zapraszam do kontaktu telefonicznego: 884 777 912

Buziaki!

Wasza Aga :)














2 komentarze:

  1. Dla mnie super! Dziękuję Agnieszko za Twoje wartościowe wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekne propozycje! Moją uwagę przykuł płaszcz w pepitke, bardzo elegancki wzór.

    OdpowiedzUsuń