sobota, 9 grudnia 2017

Portrety przy kawie


Witajcie Kochani!

Dziś zaproszę Was do obejrzenia serii portretów przy kawie, które powstały w bardzo urokliwym miejscu - w restauracji DUET w Elblągu.

Restauracja Duet to jedno z moich ulubionych miejsc na kulinarnej mapie Elbląga. 

Usytuowana na Starówce przy ul. Stary Rynek 63-64, urzeka nowoczesnym i przytulnym wystrojem wnętrza.

Przy okazji tych zdjęć zaprezentuję Wam piękną biżuterię z kolekcji FEELINGS, która pochodzi ze sklepu internetowego BURSZTYNLANDIA.

Bursztynlandia to producent ekskluzywnej biżuterii z bursztynu. 

Mój zestaw HOPE składa się z NASZYJNIKA oraz BRANSOLETY

W skład kolekcji FEELINGS wchodzą mini kolekcje HOPE, LOVE oraz FRIEND.

Myślę, że jest to doskonały pomysł na prezent dla ukochanej osoby, znajomej czy przyjaciółki.

Każdy element zestawu jest delikatny, subtelny i stanowi bursztyn oprawiony w srebro. 

Więcej pomysłów na świąteczny prezent znajdziecie tu: KLIK!






Na uwagę zasługuje również moja sukienka, która pochodzi z kolekcji marki PLUSIZE.

Ma fason midi z frędzlami w stylu Boho i jest uszyta ze sprężystej tkaniny w kratę z dodatkami z eko zamszu.

W stylizacji połączyłam ją z kozakami w bardzo podobnym kolorze.
















Mam nadzieję, że moja prezentacja przypadnie Wam do gustu.

Zdjęcia wykonał Łukasz Krakowski

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz