środa, 6 grudnia 2017

Wygodne DZIANINY - zimowy lookbook w stylu casual


Witajcie Kochani!

Zawsze z ciekawością obserwuję, jak  z ożywieniem komentujecie moje casualowe zestawy.

Wiem, że lubicie też eleganckie sukienki. Jednak gdy dodaję coś codziennego, użytkowego i uszytego z dzianiny... wtedy jest szał! :)

Specjalnie dla Was przygotowałam kolejny multibrandowy lookbook, w którym pokażę Wam wygodne, zimowe stylizacje.

Mam nadzieję, że zdjęcia przypadną Wam do gustu!

Zapraszam po porcję świeżych inspiracji!


LOOK #1 - Gwiazda i perełki

Tu postawiłam na kontrast beżu oraz czerni. Moja SUKIENKA z ozdobnymi kieszeniami pochodzi ze sklepu internetowego TONO.

Ma swobodny fason z miękkiej dzianiny, który otuli mnie zimową porą.

Nie mogło też zabraknąć nakrycia głowy - moją CZAPKĘ z gwiazdą i pomponem również wybrałam z oferty Tono.

Czarne "skórkowe" legginsy są z Bonprix, a botki z Cellbes.





LOOK #2 - jagodzianka

Szmaragdowa zieleń doskonale wygląda w połączeniu z fioletem.

Tu widzicie SUKIENKĘ ADELE z oferty marki MAUA, którą zestawiłam z pikowaną kamizelką (C&A) oraz czapką typu beanie (Starling hats).

Sukienka uszyta jest ze sprężystej, nieco grubszej dzianiny i jest na tyle uniwersalna, że założycie ją na wiele okazji.

Wszystko zależy od dodatków i Waszej inwencji twórczej!






LOOK #3 - szafirowo mi

Uwielbiam ten kolor! Myślę, że doskonale podkreśla mój typ urody oraz ciemne włosy.

Mam tu na sobie zestaw, który złożyłam z BLUZKI oraz SPÓDNICY w tym samym kolorze.

Komplet pochodzi z oferty marki GREYROSE i uszyty jest z doskonałej jakości dzianiny.

Bluzka ma dłuższy fason z luźnym golfem i kieszeniami. Spódnica jest ołówkowa, prosta.

W stylizacji połączyłam ją z pikowaną kamizelką (Ulla Popken) i szafirową czapką (Mohito).





LOOK #4 - czarny kombinezon

Lubicie kombinezony? Ja bardzo!  To wyjątkowo przyjazny fason dla większości XL-ek.

Zestaw ze zdjęcia jest z TONO.

Mój KOMBINEZON ma dekolt typu woda, kieszenie i wiązanie w pasie.

Na górę zarzuciłam fikuśną KAMIZELKĘ w tonacji szaro-czarnej.

Myślę, że obie te rzeczy stanowią super duet!






LOOK #5 - zimowe szarości

Szarość nie musi być przewidywalna i nudna. Pod warunkiem, że zachwyci Was formą!

Ta SUKIENKA jest dostępna w sklepie MANOVO - NIETYPOWE ROZMIARY i urzekła mnie swoim fasonem.

Jest swobodna i luźna, ma kieszenie oraz ozdobną, kontrastującą wstawkę z przodu.

Połączyłam ją z czarnym eko futrem - kamizelką (Ulla Popken) oraz czapką z pomponem (Monnari).





LOOK #6 - Focus na suwak

Last but not least...

Ta SUKIENKA jest szałowa! Szczególnie "kusząco" wygląda z tyłu! :)

To dla mnie hit kolekcji marki GREYROSE!

Doskonale wygląda w połączeniu z bielą, która nadaje stylizacji świąteczny charakter.

Kamizelkę z eko futra kupiłam w Bonprix, a czapka z pomponem pochodzi z kolekcji By Jemioł.






To już wszystkie propozycje w tym lookbooku!

Mam nadzieję, że się Wam podobał! <3

Dziękuję moim partnerom w tej akcji - markom GREYROSEMAUAMANOVO oraz TONO!

To dzięki nim ta sesja mogła dojść do skutku!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Adrian Sajko / Studio Krasuń

4 komentarze:

  1. No i jest szał! :)))))) Wolę Panią w takich ciuszkach niż w tych sukienkach klasycznych. To jest młodość!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne stylizacje, czapki super, a czerwona sukienka super wpisuje się w klimat świąteczny. Pozdrowienia grudniowe :)

    OdpowiedzUsuń